ID : 8031194
یادداشت یک خبرنگار و درد دل یک استان!

وقتی مشتری مداری از برنامه های «شرکت تعاونی اینترنتی» خارج می شود/قطعی مکرر اینترنت و مشتریان کلافه!


مدت یک ماهی است که قطعی مکرر اینترنت، مشتریان یک شرکت تعاونی ارائه دهنده اینترنت پرسرعت! را کلافه کرده و این روند به حدی ادامه یافته که...

به گزارش یزد رسا به نقل از وبلاگ میرنگار، مدت یک ماهی است که قطعی مکرر اینترنت ،مشتریان شرکت پیشگامان کویر یزد را کلافه کرده و این روند به حدی ادامه یافته که خود شرکت هم برای آن پیام صوتی ساخته و هنگامیکه به شماره معروف 7253545 پیشگامان زنگ می زنید پس از دهها بار مواجه  شدن با بوق اشغال و درصف بودن ، وقتی ارتباط برقرار می شود از همان ابتدا آب پاکی را با پیامی ضبط شده روی دست شما  می ریزد که :مشترک گرامی به علت مشکل فنی ُ اینترنت در برخی نقاط با قطعی و کندی مواجه شده است و کارشناسان این شرکت در حال رفع مشکل هستند؟!!

بعد می گوید: حالا برای رفع مشکل فنی عدد فلان ووو ..الی آخر.  تماس با واحد فنی هم مشکل را حل نمی کند و با توجه به خدمات بدتری که شرکت مخابرات استان یزد به مشترکان اینترنت خود می دهد کاربران بدبخت در استان یزد باید بین بد و بدتر بازهم پیشگامان را انتخاب کنند و بسوزند و بسازند!

به نظر می رسد واحد های نظارتی نظارت را با رفاقت اشتباه گرفته و به امان خدا رها کرده اند. این حقیر به عنوان یک خبرنگار همه تلاشم را بکار گرفتم تا مشکلم را از طریق پشتیبانی شرکت حل کنم و چون نتوانستم به روابط عمومی پناه بردم و چون موفق نشدم  لذا قلم خبرنگاری را بکار گرفتم و هر چند در بسیاری از موارد گوش شنوایی نیست اما این حداقل کاری بود که توانستم انجام دهم.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ali
من با اينكه هميشه روي پيشگامان تعصب خاصي داشتم ولي واقعا اين مشكل خصوصا از ٦ يا ٧ ماه اخير خيلي بدتر شده و دايما باقطعيهاي متناوب و طولاني مدت مواجهيم به نحوى كه ديگه سرويس اين شركت براي كاراي مهم و حساس غير قابل اعتماد شده و جالب هم اينجاست كه پاسخگويي شركت اكثر اوقات وجود مشكل رو كاملا منكر شده و اونو به مودم خط وويروسي بودن كامپيوتر ربط ميدن انگار ما هيچي رو نميدونيم ! شخصا ترجيح ميدم حتي اگه پول بيشتري پرداخت ميكنم سرويس پايدار و مطماني رو داشته باشم
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ ۱۶:۱۱.
تارا
کی گفته مخابرات خدمات بدتری ارائه میدهد؟!!!!
من خودم دو ساله اینترنت مخابرات گرفتم خیلی هم راضیم، تازه قبل از اون 5 سال اینترنت ... داشتم که به غیر از اوائل همیشه اذیت میکرد.
برای محل کارم هم از .... به مخابرات تغییر دادم و مشکلاتم برطرف شد.
چند نفر دیگه رو هم راهنمایی کردم که راضین!
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۱۲:۵۸.