ID : 38277110
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اعلام کرد

ویزیت رایگان بیماران مناطق روستایی در رزمایش کمک مؤمنانه بهاباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان بهاباد با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، سرهنگ سعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در جریان برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه این شهرستان گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در بهاباد تعداد 250 بسته معیشتی هرکدام به ارزش جمعا 62 میلیون و 500 هزارتومان تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: رزمایش کمک مؤمنانه در دهه نخست ماه محرم‌ و دهه آخر ماه صفر نیز با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اظهار داشت: در مرحله دوم این رزمایش تعداد 70 کارت هدیه 300 هزارتومانی نیز بین نیازمندان و اقراد متضرر از کرونا توزیع خواهد شد.

دهقان از طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان در هر روستا با یک پزشک خبرداد و خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش به منظور ویزیت مردم مناطق محروم روستاهای شهرستان بهاباد، پنج‌شنبه هر هفته یک پزشک عمومی جهت ویزیت مردم این مناطق اعزام می‌شود و به روستائیان خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

وی عنوان کرد: شناسایی خانوارهای نیازمند با همکاری کمیته امداد، بسیج محلات، پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد انجام خواهد شد تا این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: امروز از تهدید کرونا باید در راستای توسعه و همدلی استفاده کنیم تا این وضعیت به فرصت تبدیل شود که یقینا نقش مردم در این زمینه بی‌بدیل است.

دهقان همچنین تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان بهاباد سه سری جهیزیه تهیه و بین نوعروسان توزیع شد.

وی تأکید کرد: برای گذر از بحران موج دوم شیوع ویروس کرونا، همه افراد باید خود را به رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی ملزم کرده و از ماسک به عنوان مؤثرترین راه پیشگیری از ابتلای به این بیماری استفاده کنند.


 

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.