ID : 6779187
بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران؛

يزد، قهرمانان تور دوچرخه سواري ايران شد


بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران با قهرمانی تیم یزد پایان یافت .

به گزارش یزد رسا، بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران با قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد پایان یافت .
در پایان این رقابت ها ، تیم پیشگامان کویر یزد در مجموع با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شد ؛ تیم پتروشیمی تبریز و کی.ال.اس اوکراین به ترتیب با 76 ساعت و 44 دقیقه و 2 ثانیه و 76 ساعت و 56 دقیقه و 14 ثانیه دوم و سوم شدند .
در رقابت های انفرادی قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با 25 ساعت و 32 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی این دوره را پوشید .
هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با 25 ساعت و 33 دقیقه بر سکوی دوم قرار گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با 25 ساعت و 33 دقیقه و 18 ثانیه مقام سوم را کسب کرد .
در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ویلیام کلارک از تیم دراپاک استرالیا با 23 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با 16 و فابیین شنایدت از وورال برگ اتریش با 11 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با 78 امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با 71 و 50 امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند .
در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول دوم و سوم قرار گرفتند.
در بیست و نهمین دوره تور دو چرخه سواری ایران ، 13 تیم خارجی و 5 تیم داخلی حضور داشتند و مسیر 990.4 کیلومتری تور را در 6 مرحله رکاب زدند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.