ID : 8129902
از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری یزد؛

پارک های شهر یزد با هزینه 6میلیارد ریالی به وسایل بازی مجهز می شوند


پنج میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری یزد جهت تجهیز پارک ها به مبلمان، ست ورزشی، وسایل بازی پلی اتیلن و ایمن سازی محوطه بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

به گزارش یزد رسا، پنج میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری یزد جهت تجهیز پارک ها به مبلمان، ست ورزشی، وسایل بازی پلی اتیلن و ایمن سازی محوطه بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد به منظور تجهیز پارکها به مبلمان پارکی و ست ورزشی یک میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی سازمان پارکها به این امر اختصاص داده شد.

سازمان پارکها در راستای تأمین رفاه بیشتر و ایجاد محیط مفرح جهت استفاده شهروندان، این وسایل را بر اساس اولویت در پارکها و نوارهای  سبز سطح شهر نصب می کند.

علاوه بر این سازمان پارکها به منظور تجهیز محوطه بازی کودکان در بوستانها به وسایل بازی پلی اتیلن، در حال انعقاد قراردادی به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.

همچنین در جهت ایمن سازی محوطه بازی کودکان، مبلغ یک میلیارد ریال به خرید کفپوش اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ع

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


آشنا
سلام
واقعا همین است که گفتند.
اگرغیر از این است آقای شهردار جواب بدهند یا سروسامانی به پارکها که متولی نداره بدهند. یک روز سازمان فرهنگی ورزشی در میدان آزادی، یک روز سازمان فرهنگی خیابان کاشانی، الان هم سازمان پارکها. اگر واقعا یک مسئول که تخصصش مرتبط با فضای سبز ... باشد رئیس این قسمت باشه وضع پارکها باید خیلی بهتر از این باشه. جدیدا هم که تب نصب المانها در میادین داغ شده. ای کاش این پولها خرج تعدادی دانش آموز که نیازمندند بشود.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۲۲:۴۵.
میهمان
سلام
ازاعضای محترم شورای شهر می خواهم موضوع تجهیز پارکها را حتما کارشناسی کنند بعد به سازمان پارکها اجازه چنین کاری را بدهند. چون کارهای غیر کارشناسی سازمان پارکها به خاطر نصب وسایل تاکنون مشکلاتی در پارکها بوجود آورده. نکات زیر برای سازمان پارکها و شهردار محترم قابل تامل است :
1- جوانها از محلات دیگر به این پارکها مراجعه و آسایش همسایگان پارک را سلب می کنند.
2- بخاطر اختلاط زن و مرد هنگام کار با این وسایل مساله فرهنگی بطور معکوس ترویج می شود .
3- درحالی که این وسایل در فضای باز نصب شده است آیا مشکل شرعی برای استفاده از این وسایل جهت خانمها که حرکات بعضی از انها مشابه حالت رقص را دارد وجودندارد؟
4- شهرداری به جای ضایع کردن پول بیت المال، خرید و نصب وسایل بی کیفیت و ایجاد مشکلات فرهنگی مخصوصا در پارکهای بالای شهر، این پول را مخصوصا امسال که سال فرهنگ و اقتصاد است خرج محلات مستحق این بودجه هستند بکند .
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ۲۳:۳۳.