ID : 40546602
سرپرست اداره کل ورزش استان یزد:

پایان انتظار ۱۳ ساله/ ورزشگاه بزرگ دوومیدانی یزد افتتاح خواهد شد


پور سلمان، سرپرست اداره کل ورزش استان یزد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان یزد به بهره‌برداری برسد، گفت: دهه فجر امسال پروژه‌ای که به مدت ۱۳ سال راکد مانده بود به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا پور سلمان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس‌جمهور به یزد ۱۲۵ میلیارد تومان بودجه درزمینه‌ی زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص یافت که از این میزان ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون جذب شده است.
 
وی گفت: تمام بودجه جذب‌شده در ۱۸ پروژه‌ی ورزشی استان هزینه شده است که ۱۳ پروژه آن در هفته تربیت‌بدنی و دولت افتتاح شد.
 
سرپرست اداره کل ورزش استان یزد ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه بزرگ دوومیدانی یزد اختصاص یافت که پیشرفت ۷۵ درصدی نتیجه‌ی اجرای مصوبه تاکنون بوده است و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری یزد با پیشرفت ۲۰ درصدی و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان با پیشرفت ۹۰ درصدی از دیگر مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به یزد بوده است.
 
پور سلمان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: تکمیل پروژه پیست دوچرخه‌سواری که سال‌های سال راکد مانده بود را در دست اقدام داریم و امیدوارم در سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.
 
انتهای پیام/ش
 
 
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.