ID : 13776396
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد

پایان طرح40میلیاردی گازرسانی به شهر ندوشن


مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از اتمام گازرسانی به شهر ندوشن با اعتباری معادل 40 میلیارد ریال و اتصال این شهر به شبکه گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی این شرکت که روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته ، منوچهر فلاح در تشریح گازرسانی به شهر ندوشن گفت: این طرح با ساخت 29 کیلومتر شبکه توزیع و هفت کیلومتر خط تغذیه و همچنین نصب و راه اندازی یک ایستگاه تقلیل فشار (CGS) به ظرفیت 50 هزار متر مکعب بر ساعت و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت صورت پذیرفته است.

وی یادآور شد: با تکمیل این طرح در دو مرحله، قابلیت نصب حدود 980 انشعاب خانگی و تجاری فراهم شده که متقاضیان می توانند پس از اخذ تاییدیه لوله کشی داخلی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و تحویل مدارک مورد نیاز، نسبت به خرید امتیاز اقدام کنند.

این طرح شامل 31 کیلومتر شبکه گذاری، نصب 980 عدد انشعاب خانگی و تجاری، نصب یک عدد ایستگاه CGS به ظرفیت 50 هزار متر مکعب و نصب یک دستگاه TBS به ظرفیت پنج هزار متر مکعب است.

پروژه گازرسانی به شهر ندوشن از تیرماه سال ۱۳۹۳ با انتخاب پیمانکار در مرحله اجرایی قرار گرفت و شرکت پیمانکار بلافاصله عملیات اجرایی را آغاز کرد.

ندوشن یکی از سردترین مناطق استان بوده که دمای هوا در اغلب روزهای زمستان، زیر صفر و طول مدت سرما بیش از سایر نقاط استان است.

این شهر زیرمجموعه شهرستان میبد با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری شمال غرب یزد قرار دارد.
انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.