ID : 37714826
رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد:

پایگاه کنترل و تب سنجی در ورودی شهر بهاباد مستقر شد


رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد گفت : به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، پایش مسافران و گردشگران ورودی به شهر بهاباد با استقرار پایگاه کنترل و تب سنجی در ورودی این شهرستان اجرایی شد.

به گزارش یزد رسا ، حسن رضا پور بهابادی با بیان اینکه اندازه گیری میزان درجه حرارت بدن، گام نخست برای شناسایی و کنترل این بیماری است اظهارداشت : غربالگری و تب سنجی مسافرین احتمالی و رانندگان به منظور کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

رضاپور با اشاره به اینکه در این پایانه ها ، نیروهای جهادی و هلال احمر، مستقر شده اند و همه افراد مورد معاینه قرار می‌گیرند.افزود : برای پیشگیری از بیماری کرونا، با استفاده از تب سنج، دمای بدن هر فردی که به شهر ستان بهاباد وارد می‌شود را در ورودی شهر اندازه گیری می‌کند.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از مسافرت های غیر ضروری شهروندان، خاطرنشان کرد: توصیه می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از مسافرت به سایر استان ها به ویژه نقاطی از کشور که درگیر ویروس کرونا است، خودداری شود.

رییس جمعیت هلال احمر بهاباد درادامه ضمن درخواست از مردم  برای ماندن در منازل در جهت جلوگیری از شیوع کرونا  تصریح کرد :  آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی از جمله اقدامات مناسب انجام شده در این شهرستان بوده  وتمامی مراسمها از نماز جمعه تا نماز جماعت ومراسمهای تشییع وترحیم و جلسات و تجمعات مختلف در این شهرستان تعطیل گردیده است .

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.