ID : 39649272

پدر شهیدان «محمدحسن و محمدرضا اکرمی» آسمانی شد


«حاج علی اکرمی» پدر شهیدان «محمدحسن و محمدرضا اکرمی» دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش یزدرسا، «حاج علی اکرمی» پدر شهیدان والامقام «محمدحسن و محمدرضا اکرمی» پس از تحمل سالها فراق فرزندان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «محمدحسن اکرمی ابرقوئی» یکم بهمن ۱۳۴۷، در شهرستان ابرکوه به دنیا آمد. پدرش مغازه‌دار بود. دانش آموز سوم متوسطه در رشته انسانی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴، با سمت تک‌تیرانداز در ام الرصاص عراق به شهادت رسید. پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۷، پس از تفحص در روضه الشهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. 

و شهید «محمدرضا اکرمی ابرقوئی» سی ام شهریور ۱۳۵۱، در شهرستان ابرکوه به دنیا آمد. دانش آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم فروردین ۱۳۶۶، با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه به شهادت رسید. پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۲ پس از تفحص، در روضه الشهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت آیت الله ناصری؛

(بسم ربّ الشُّهدا و الصدِّیقین)

پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند. هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری حسینی وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای

راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

  مرحوم حاج علی اکرمی پدر گرامی شهیدان والامقام محمد حسن و محمد رضا اکرمی  پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت که به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان اکرمی، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.                                         

ومن الله التوفیق   

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.