ID : 19104070
با حضور معاون وزیر علوم؛

پردیس دانشگاه یزد در مهریز افتتاح شد


در مراسمی باشکوه با حضور معاون وزیر علوم ، امام جمعه مهریز ، استاندار یزد ، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان و مردم قدرشناس ضمن افتتاح پردیس مهریز ، خیر این مجموعه مورد تجلیل قرار گرفت .

به گزارش یزدرسا به نقل از  صبح مهریز در این مراسم باشکوه  محمد حسین امید معاون اداری مالی وزیر علوم  در آیین افتتاح پردیس دانشگاه یزد در شهرستان مهریز افزود: برای گسترش مراکز آموزش عالی به حمایت و همراهی جدی خیرین نیاز مبرم است .

وی ادامه داد: دولت به وظایف خود در ساخت و ساز و تجهیزات دانشگاه های مختلف در کشور اقدام می کند ولی خیرین و بخش خصوصی باید دولت را بیش از گذشته همراهی کنند .

این مسئول تاکید کرد: تاکنون در سطح کشور شاهد مشارکت و همراهی خیران و بخش خصوصی در ساخت و ساز دانشگاه ها و گسترش آن بوده ایم .

امید خاطرنشان کرد: نمونه بارز این همراهی و مشارکت خیر مهریزی حاج جعفر شکیب هستند که یک مجموعه بسیار خوب فرهنگی و علمی را برای پردیس دانشگاه یزد در اختیار مردم قرار داده اند .

دراین مراسم از خیر پردیس مهریز قدردانی بعمل آمد .

پردیس دانشگاه یزد در شهرستان مهریز شامل کلاس های آموزشی ، سالن اجتماعات ، بخش اداری ، فضای سبز و حیاط است و برای ساخت آن افزون بر پنج میلیارد ریال هزینه شده که تمامی آن توسط خیر حاج جعفر شکیب پرداخت شده است .

انتهای پیام/آ
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.