ID : 8830644

پرسپولیس - رئال؛ آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی!/اردو در کیش بدون زمین تمرین!


جنجال های بازی نمایشی پرسپولیس و رئال هنوز ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس که ظاهرا در کیش زمین برای تمرین در اختیار نداشته چطور می خواهد هزینه های حضور رئال در ایران را بپردازد؟!

به گزارش یزد رسا به نقل از  دانا جنجال های سفر رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مذاکره با رئیس رئال مادرید هنوز ادامه دارد. آقای حمیدرضا سیاسی که ظاهرا دوست داشت ترتیب یک بازی بزرگ برای پرسپولیس را بدهد بی تدبیری کرد و با یک فرد ضد انقلاب دست داد تا مثلا قدمی برای فوتبال ایران بردارد! این در حالی است که اخباری که از داخل باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد همچنان نگران کننده است!


سیاسی در روز نشست خبری خود در پاسخ به این سوال خبرنگار دانا که این بازی نمایشی برای باشگاهی که بیش از 100 میلیارد تومان بدهی دارد چه فایده ای دارد، گفت: مسایل بدهی ها از این بازی جداست!


به گزارش دانا، نکته قابل تامل اینکه باشگاهی که می خواهد با رئال مادرید بازی کند آیا نباید در اردوی تدارکاتی خود در کیش در تمام زمین تمرین کند!؟ شنیدیم که پرسپولیس دو جلسه تمرین خود را در نصف زمین و به طور شریکی با راه آهن و پدیده برگزار کرد! ظاهرا دلیل این مساله هم بی پولی بوده!


نکته جالب تر اینکه شنیدیم پرسپولیس برای بازی با سپاهان با اتوبوس راهی اصفهان شده و بازیکنانش با مینی بوس به تهران برگشته اند! اگر این مساله هم بخاطر بی پولی بوده باشد دیگر خود حدیث مفصل بخوان از ین مجمل! در اینصورت شرایط پرسپولیس ما را یاد ضرب المثل قدیمی و معروف می اندازد که آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی! مشخص نیست وقتی پرسپولیس در تامین برخی هزینه هایش به مشکل خورده چطور میخواهد 3 میلیون دلار به باشگاه رئال بپردازد؟!


بازی با رئال در این شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس هم دقیقا مثل همان افتابه و لگن می ماند . ضمن اینکه برای ترتیب این بازی نمایشی هم بی تدبیری های زیادی صورت گرفت! 

انتهای پیام /ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.