ID : 8664968
تهیه کننده سریال«هانیه»:

پرهیزاز حواشی و برخوداری از آرامش، ویژگی بارز بازیگران یزدی است/دهقان اشکذری، کم تجربه اما کاربلد


تهیه کننده سریال هانیه در گفتگو با یزد رسا گفت: بازیگران یزدی دارای استعداد، احساس وانگیزه بالایی درایفای نقش هستند وپرهیزاز حواشی و برخوداری از آرامش در زمان بازی، از ویژگی های منحصر بفرد هنرمندان یزدی است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا؛  ساخت سریال «هانیه» در یزد به تهیه کنندگی مهران مهام همچنان ادامه داد.

تهیه کننده فیلم هانیه در گفتگو با یزدرسا، درباره نوع داستان این سریال گفت:  سریال هانیه یک سریال تاریخی درخصوص مبارزات مردم یزد قبل از سقوط شاه  با ملودرام عاشقانه است که مبارزات و دلاوری های مردم یزد را به تصویر می کشد.

مهام  شخصیت های کلیدی داستان را سعید، هانیه و سید جعفربرشمرد و اظهار داشت: درلابه لای فیلم به نقش شهید صدوقی درشکل گیری مبارزات و حمایت ایشان از بازاریان یزد اشاره شده است.

 

وی در خصوص ارزیابی خود ازتوانایی های هنرمندان یزدی افزود : بازیگران یزدی دارای استعداد، احساس وانگیزه بالایی درایفای نقش هستند وپرهیزاز حواشی و برخوداری از آرامش در زمان بازی از ویژگی های بارز هنرمندان یزدی است.

تهیه کننده فیلم هانیه در خصوص تجربه ساخت سریال در یزد نیز گفت: اولین اصل در ساخت یک سریال آرامش گروه است که در  یزد این آرامش وجود دارد و اگردرآینده موقعیتی دوباره برای ساخت سریال در یزد پیش بیاید قطعا این کار را انجام خواهم داد.

مهام در خصوص احتمال  استفاده از هنرمندان یزدی در فیلم ها و سریال های آینده خود خاطر نشان کرد: استعدادهای خوبی در زمینه دوبله وصداگذاری در یزد وجود دارد که قطعا در آینده همکاری های بیشتری با آن ها خواهیم داشت.

وی از اداره برق؛ میراث فرهنگی ؛ انجمن زردتشیان و سپاه الغدیر استان به عنوان ارگان های یاری دهنده در ساخت سریال نام برد و اضافه کرد: رسم بر این است که درساخت یک سریال آن هم دریک شهرستا ن، ادارات ودستگاه های مختلف و به ویژه مرتبط ازعوامل تولید حمایت می کنند اما متاسفانه در یزد از دستگاه های مرتبط انتظاراتی بود که به هر جهت برآورده نشد اما بعضا ارگان هایی که مسئولیتی در این خصوص متوجه آن ها نبود دست عوامل تولید را به گرمی فشردند

تهیده کننده با سابقه تلویزیون از همکاری خود با دهقان اشکذری ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: دهقان اشکذری کارگردانی جوان و کم تجربه اما کاربلد است  که با کسب تجربه در سال های آتی ، آینده خوبی در انتظار او خواهد بود.

گفتنی است سریال هانیه،اولین تجربه  دهقان اشکذری در زمینه ساخت سریال محسوب شده و دردی ماه و بهمن ماه از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.