ID : 29803427
مدیر کمیته امداد ابرکوه:

پر کردن اوقات فراغت به معنای به بطالت گذراندن وقت نیست


مدیرکمیته امداد ابرکوه در آیین افتتاحیه کلاس های کانون شهید چمران گفت: پر کردن اوقات فراغت به معنای به بطالت گذراندن روزهای عمر نیست، بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و حضور در کانون فرهنگی تربیتی، مدیریت و استفاده شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، آیین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون شهید چمران با حضور سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد ابرکوه، محمد صادق عمیقی زاده مسئول واحد فرهنگی این نهاد، مربیان و دانش آموزان عضو کانون برگزار شد.

در این مراسم مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت به معنای به بطالت گذراندن روزهای عمر نیست، بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و حضور در مراکز در نظر گرفته شده، بهتر مدیریت و استفاده شود.

وی افزود: دانش آموزان امید نظام و آینده کشور هستند و باید در تمامی برنامه ها، نظم و حضور دائم در یک مجموعه علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسینی خاطر نشان کرد: کانون شهید چمران ابرکوه نیز یکی از مراکز علمی است که برای دانش آموزان، زنان سرپرست خانوار و سایر اقشار مددجوی کمیته امداد در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان باید با حضوری مفید  در برنامه های مختص به خود حداکثر استفاده را ببرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه افزود: هزینه های بالایی برای اجرای برنامه های فرهنگی در نظر گرفته می شود که باید اعضاء کانون با بهره وری بیشتر در مسیر پیشرفت گام بردارند.

اجرای سرود، اهداء جوایز و اجرای برنامه شاد مولودخوانی از دیگر برنامه های این مراسم پرشور بود.

گفتنی است کانون فرهنگی تربیتی شهید چمران ابرکوه وابسته به کمیته امداد مدت 20 سال است به ارائه خدمات فرهنگی تربیتی به کلیه مددجویان در طول سال می پردازد.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.