ID : 988441
روایتی جالب از اداره پست اشکذر!

پست اشکذر،پر درآمد ترین اداره بی خانمان/ رئیس اداره پست: مسائل عمرانی به من ربطی ندارد!


قریب به سه سال است که از شروع احداث ساختمان جدید اداره پست شهرستان اشکذر می گذرد اما این اداره با وجود درآمد سرانه بالای خود همچنان بی خانمان است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از صدوق، قریب به سه سال است که از شروع احداث ساختمان جدید اداره پست شهرستان می گذرد اما این اداره با وجود درآمد سرانه بالای خود همچنان بی خانمان است.

سه سال پیش بود که ساختمان قدیمی اداره پست شهرستان را به قصد ساخت ساختمانی جدید تر و مجهز تر تخریب کردند و در آغاز کار فقط ستون های آن نصب شد.

از آن زمان تا کنون هیچ اقدامی جهت تکمیل این طرح صورت نگرفته و این اداره در طی این مدت اجاره نشین بوده است.

در پی درخواست مردم مبنی بر اینکه چرا هنوز اداره پست شهرستان بعد از گذشت سه سال مکان ثابتی ندارد، مصاحبه ای با رئیس اداره ترتیب دادیم.

حاجی محمد زاده در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا، واکنش نسبت به این درخواست با لبخند ملیحی پاسخ داد: "تنها امور جاری این اداره به من مربوط است و مسائل عمرانی به بنده ربطی ندارد"

وی که تمایل زیادی به پاسخ گویی نداشت، پیگیری مسائل عمرانی را به گردن کارشناس عمرانی اداره پست استان یزد انداخت و گفت: بنده قرار دادی بابت ساختمان این اداره امضاء نکرده ام که حالا بخواهم پیگیر روال ساخت آن باشم.

حاجی محمد زاده در پاسخ به این سوال خبرنگار یزد رسا که چرا با توجه به درآمد بالای این اداره نزدیک به شش ماه است اجاره محل موقت خود را پرداخت نکرده اید افزود: قراردادی که مابین اداره پست و مجتمع تجاری امین اشکذر بسته شده است از طرف استان بوده و این امر هم جزو اختیارات بنده نیست!

خبرنگار یزد رسا برای به نتیجه رساندن این گزارش طی تماس های متعددی که با کارشناس عمرانی اداره پست استان یزد انجام داد، علت امر را از جویا شد.

مهندس حریری علت توقف روند ساخت این ساختمان را عدم تخصیص اعتبار لازم عنوان کرد و گفت: به جز اعتباری که در سال اول برای این طرح در نظر گرفته شد، بودجه دیگری به آن تعلق نگرفته و همچنان در انتظار تخصیص بودجه به سر می برد.

حریری جزئیات بیشتر علت این طرح را عنوان نکرد و همه را به پای عدم بوجه کافی نوشت!

پشت پرده تمام طرح ها و پروژه هایی که توسط نهاد ها و اداره های مختلف انجام می شود، مدیرانی حضور دارند که دلسوزانه پیگیر اجرای آن بوده و برای تامین بودجه و اعتبارات لازم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تا آنجا که می توانند نسبت به جذب بودجه های سرگردان اقدام می کنند.

حال این سوال مطرح است که چگونه رئیس اداره ای آن هم با بالاترین درآمد سرانه در شهرستان حتی نسبت به پرداخت اجاره اداره خود ناتوان است؟!

IMG_7766 IMG_7767 IMG_7768 IMG_7769




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.