ID : 7377797
جانشین حوزه نمایندگی در جهاد کشاورزی استان یزد:

پنجمین دوره مسابقات قرآنی جهاد کشاورزی استان یزد در بهاباد برگزار می شود


جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه این مسابقات هرساله برگزار می شود گفت: باتوجه به زمینه بسیار خوب شهرستان بهاباد امسال پنجمین دوره مسابقات قرآنی جهاد کشاورزی استان یزد در بهاباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد، جلسه ای به منظور برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و شهرستان های تابعه به میزبانی شهرستان بهاباد با حضور جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، فرماندار و مسئولین ادارات مرتبط با این امر در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه این مسابقات هرساله برگزار می شود گفت: باتوجه به زمینه بسیار خوب شهرستان بهاباد امسال این مسابقات در بهاباد برگزار می شود.

حجت الاسلام نورالدینی افزود: این مسابقات در رشته  های قرائت، حفط 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن و جلد 10 تفسیر نمونه، ویژه کارمندان، همسران و فرزندان سازمان جهادکشاورزی یزد و شهرستان های تابعه برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ در رشته های تفسیر و حفظ قرآن کریم برشمرد و با اشاره به اهمیت قرآن و سفارش و وصیت پیامبر اكرم(ص) به تمسک به قرآن گفت: این وصیت پیامبر مسئولیت ما را بسیار سنگین تر می کند و باید تلاش بیشتر و عزمی جدی در این زمینه صورت گیرد.

گفتی است پنجمین دوره این مسابقات قرآنی در روز 19 مرداد 93 برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری محفل شبی با قرآن در شب 19 مرداد و اعزام 14 اکیپ از مبلغین به روستاهای شهرستان، سخنرانی حجت الاسلام راستگو و برگزاری نمایشگاه از برخی برنامه های جنبی این همایش قرآنی خواهد بود.

در ادامه سایر حاضرین در جلسه نظرات و دیدگاه های خود بیان و مسئولین کمیته های مربوطه در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن این مراسم معرفی شدند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.