ID : 37528269
امام جمعه موقت یزد:

پوشالی بودن قدرت آمریکا در حمله موشکی ایران ثابت شد/ هرگز اجازه تضعیف سپاه پاسداران را نخواهیم داد


حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی گفت: هرگز نخواهیم گذاشت دشمن، سپاه را که نهاد خدمت 'گذار و مجاهد که حافظ امنیت کشور و موجب سربلندی نظام است را تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی جهان را تکان داد و ملت عزیز ایران را بیدارتر، دشمن شناس‌تر و بصیرتر کرد.

وی با اشاره به تشییع جنازه باشکوه سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم متدین ایران در شهادت او صحنه های زیبایی را خلق کردند؛ تمام مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد با هر عقیده و تفکری به صحنه آمدند و به مقام شهید و شهادت ادای احترام کردند.

امام جمعه موقت شهر یزد با بیان این که تشییع جنازه سردار سلیمانی در تاریخ بشریت سابقه نداشت افزود: چه کسی را سراغ دارید که بدنش را در حرم چهار امام  بزرگوار در عراق و در حرم امام رضا و فاظمه معصومه به نیابت از حرم نداشته ام الائمه فاطمه زهرا  تبرک کنند.

آیت اللهی شهامت، شجاعت، مدیریت، فهم ،ادراک ، اخلاص و ایمان سردار سلیمانی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از مهمترین ویژگی ها و خصایص او این بود که ولایت پذیر بود و خود را سرباز ولایت می دانست و هیچ وقت حاضر نشد حرف و فرمان ولی فقیه و رهبرش زمین بماند وحتی  روح پاک و مطهرش نیز حاضر نشد تا زمانی کلام و فرمان رهبرش مبنی بر انتقام سخت  از آمریکا عملی نشد بدن مبارکش دفن شود.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق گفت: فرزندان اسلام و سربازان ولایت درسپاه مقتدر سیلی محکمی به دشمنان مکار زدند و پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را منهدم کردند که در این ده ها سال سابقه نداشته کسی به آمریکا این چنین حمله کند.

آیت اللهی تصریح کرد:  این عملیاتی پیروزمندانه سپاه اسلام حداقل دو مطلب را به دوست و دشمن ثابت کرد . مطلب اول آن که توان بالای نظام اسلامی و قدرت عظیم سپاه پاسداران اسلامی را نشان داد که چگونه توانستند این ضربه را بدون خطا و اشتباه به دشمن مکار و جنایتکار بزرگ بزنند و این قدرت عظیم حاصل سال ها زحمت و مجاهدت و کار و تلاش و تبعیت از ولایت است  و این که سپاه در جاهای مختلف موفق شده همه به خاطر فرمانده کل قوا رهبر بزرگوار است.

وی افزود: مطلب دوم این که حمله موشکی  ایران پوچ بودن دشمنان اسلام را به همه ثابت کرد. تبل  توخالی بودن آمریکای جنایتکار برای همگان معلوم شد و مشخص کرد که آمریکا قدرتی ندار دو فقط تبلیغات است. چندین سال می گفتند تمام گزینه های ما روی میز است و تهدید می کردند اما معلوم  شد همه این ها تبل توخالی است و این کلام رهبری و امام مبنی بر این که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بیش از قبل برای همه ثابت شد.

آیت اللهی تاکید کرد: دشمن اگر توانست شخص سردار سلیمانی را از ما بگیرد ولی هرگز نمی تواند شخصیت او را از ما بگیرد شخصیت او در میان ما است و اثر وجود شخصیت این شهید و سایر شهدا این است که تمام دشمنان مخصوصا آمریکای پلید محو و نابود می شود.

وی با بیان این که سانحه سقوط هواپیما قضیه تلخ و ناگواری بود که همه ملت را داغ دار کرد ادامه داد: از مسئولین مربوطه می خواهیم تمام جوانب این قضیه را به دقت بررسی کنند و مطالب را به مردم بیان کنند و تمام حقوق مادی، معنوی و روحی بازماندگان را ایفا کنند.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: ملت بصیر و آگاه ایران نمی گذارند دشمنان و افرادی که سال های به ایران خیانت کردند از این قضیه سوء استفاده  کنند و بر علیه نهادی  که یک عمر در خدمت نظام اسلامی بوده و مجاهدت داشته اقدامی کنند.

آیت اللهی با اشاره به خدمات گسترده سپاه پاسدارن در چهل سال انقلاب گفت: سپاه پاسدارانی که چه در زمان جنگ و چه پس از آن در همه صحنه ها حتی در موارد که جزء وظایف  آن نبوده بدون تبلیغات حضور داشته است و خدمت رسانی کرده است هرگز نخواهیم گذاشت دشمن این نهاد خدمت گزار و مجاهد را که حافظ امنیت کشور و موجب سربلندی نظام است این نهاد تضعیف کند.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.