ID : 27976184

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پی ارتحال امام جمعه فقید مهریز


سرهنگ سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز در پی رحلت امام جمعه فقید مهریز پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش یزدرسا به نقل ازصبح مهریز؛ سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر سلمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز درپی رحلت، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان پیام تسلیت صادر کرد:

انالله واناالیه راجعون

رحلت عالم مجاهد، مبارز انقلابی و با بصیرت، حضرت حجت الاسلام و المسلمین علی برهان، امام جمعه فقید شهرستان مهریز را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و شاگردان ایشان و به ویژه بیت شریف ایشان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان دارالولایه مهریز تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علوّ درجات را برای آن عزیز سفر کرده مسألت می نمایم.

سابقه درخشان علمی، انقلابی و مبارزاتی ایشان در قبل و پس از پیروزی انقلاب و ثبات قدم در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از ولایت از ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر ساخته بود که بدون شک فقدان آن، ضایعه ای برای انقلاب، استان یزد و به ویژه شهرستان مهریز خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت مجدد به همه ارادتمندان و خانواده محترم این عالم فقید، از خداوند متعال مسألت می نمایم تا در این ماه پر خیر و برکت، ایشان را میهمان سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ابوی و اخوی شهید ایشان قرار دهد. ان شاءالله

سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر سلمانی شوازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

انتهای پیام/ج




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.