ID : 8998615
بندرخشک با مساحتی700 هکتار در یزد در حال ساخت است

پیشرفت 40 درصدی درساخت انبارهای عمومی بندر خشک یزد


ساخت انبارهای عمومی سرپوشیده در بندرخشک پیشگامان یزد با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

 به گزارش یزد رسا، صبح مهریز به نقل از روابط عمومی پیشگامان توسعه بندرخشک کوثر نوشت: مراحل ساخت و تکمیل 10 هزار مترمربع سوله ویژه انبارهای سرپوشیده بندرخشک پیشگامان یزد با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام است و به زودی این قسمت از طرح ایجاد بندرخشک به اتمام می رسد.

در طراحی صورت گرفته در نخستین بندر خشک غیردولتی ایران، این سوله ها به عنوان انبارهای عمومی برای نگهداری انواع کالاهای فله و بسته بندی که نیاز به فضای سرپوشیده دارند، تعریف شده است.

بندرخشک پیشگامان با مساحتی بالغ بر 700 هکتار توسط گروه تعاونی پیشگامان و موسسه کوثر در کیلومتر 20 جاده یزد مهریز در حال ساخت است.

بر اساس این گزارش همچنین کمیسیون برگزاری مناقصه های شرکت پیشگامان توسعه بندرخشک کوثر نتیجه برگزاری مناقصه عملیات زیرسازی اتصال ریلی بندرخشک را اعلام کرد.

فرآیند انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی بندر خشک یزد که به صورت مناقصه دو مرحله‌ای انجام گرفت با ارزیابی کیفی پیمانکار آغاز و سپس بعد از اعلام مرحله ارزیابی فنی، با بازگشایی پاکت ها در 17 مهرماه شرکت حامی کویر به عنوان برنده مناقصه معرفی شد.

این عملیات در مدت زمان شش ماه انجام خواهد شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات ریل گذاری تا پایان سال جاری انجام و عملیات ساخت ابینه، تا آخر اردیبهشت 94 صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.