ID : 24845387

پیشرفت 90 درصدی کشتارگاه صنعتی مهریز


مدیر کشتارگاه صنعتی مهریز گفت: کشتارگاه صنعتی مهریز با پیشرفت 90 درصدی تقریبا در مراحل پایانی اجراست که امیدواریم این پروژه بزرگ تا پایان سال، آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش یزد رسا؛ مدیر کشتارگاه صنعتی مهریز گفت: کشتارگاه صنعتی مهریز با پیشرفت 90 درصدی تقریبا در مراحل پایانی اجراست که امیدواریم این پروژه بزرگ تا پایان سال، آماده بهره‌برداری شود.

مهدی ناصربافقی اظهار کرد: ساخت مجتمع صنعتی کشتارگاه مهریز از اردیبهشت سال 1394 آغاز شده است و اکنون با پیشرفت 90‌درصدی تقریبا مراحل پایانی اجرای این پروژه را طی می‌کنیم.

وی با بیان این‌که کشتارگاه صنعتی مهریز در 35‌کیلومتری جنوب شهر یزد و 25‌کیلومتری شهرستان مهریز احداث شده است، افزود: این پروژه می‌تواند وسعت قابل‌توجهی از استان را به لحاظ تامین گوشت بهداشتی مردم زیر پوشش قرار دهد.

ناصربافقی عنوان کرد: هزینه ساخت و بهره‌برداری از این پروژه کشتارگاهی تاکنون بیش از 300‌میلیارد ریال بوده است که تمام این مبلغ از اعتبارات شخصی استفاده شده و تاکنون هیچ‌گونه اعتبارات و تسهیلاتی از سوی دولت به این مجتمع کشتارگاهی اختصاص داده نشده است.

وی گفت: با اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از حساب و اعتبارات شخصی، این واحد کشتارگاهی امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد. مدیر کشتارگاه صنعتی یزد تصریح کرد: این مجتمع کشتارگاهی صنعتی پس از بهره‌برداری توان اشتغالزایی برای 250‌نفر به‌طور مستقیم و بین ‌هزار‌و‌500 تا 2‌هزار نفر به‌طور غیرمستقیم، دارا خواهد بود.

وی همچنین افزود: در این کشتارگاه ظرفیت کشتار صنعتی روزانه هزار و 200 راس دام سبک و 120 راس دام سنگین وجود دارد.

همشهری

انتهای پیام/s*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.