ID : 9364126
در دهه ی اول محرم برپا شد

چادر پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی در ابرکوه


معاون فرهنگی حوزه علمیه کوثر ابرکوه گفت: در راستای احیاء دین و ارزش های دینی در دهه ی اول محرم چادر پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، توسط بسیج طلاب حوزه علمیه خواهران در میدان امام حسین(ع) ار روز هفتم محرم برپا شد.

به گزارش یزد رسا، مهدیه عابدین پور معاون فرهنگی حوزه علمیه کوثر در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: هدف اصلی قیام امام حسین(ع) احیاء دین و ارزش های دینی بود. ارزش هایی که متاسفانه بعضا شاهد فراموش شدن آنها هستیم.
عابدین پور افزود: دشمن اسلام در طول تاریخ همواره از ایمان جوانان ما وحشت داشته و آن را خطری بزرگ برای آمال خود می داند، به همین دلیل برای از بین بردن ایمان و اعتقادات جوانان دست به هر کاری می زند.
وی تصریح کرد: وقتی پایه های اعتقادی افراد خصوصا جوانان و نوجوانان سست شود دشمن روزنه هایی را پیدا می کند تا هر فکر و شبهه ای را به خورد آنان بدهد. اما اگر این پایه های اعتقادی محکم و قوی شود تمام نقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد و دیگر نمی تواند با مبانی پوچ خود کوچکترین خللی در باورها و ایمان قلبی جوانان مومن ما ایجاد نماید.
فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه کوثر در ادامه گفت: همه مسئولیم و همه موظفیم هدفی را که امام حسین(ع) در عاشورا به خاطر آن قیام نمودند را دنبال کنیم و از مسئولیت سنگینی که بر دوشمان است شانه خالی ننمایم.
وی عنوان کرد:  در این راستا بسیج طلاب حوزه علمیه کوثر اقدام به برگزاری واحد پاسخگویی مسائل شرعی و اعتقادی در ایام محرم نمود تا شاید بتواند گامی هر جند کوچک در انجام این رسالت بزرگ بردارد. به همین جهت از روز هفتم تا دهم محرم چادر پاسخگویی به سوالات را در میدان امام حسین(ع) برپا کرد.
عابدین پور در پایان بیان کرد: ضمنا افراد می توانند از طریق سامانه پیامک حوزه به شماره 10002973 سوالات خود را پرسیده و جواب آن را دریافت نمایند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.