ID : 13723246
نامه سرگشاده بسیج دانشگاه فرهنگیان خطاب به استاندار یزد؛

چرا در پیش چشم مسئولان نظام، آزادی سران فتنه را به عنوان«شعار انتخاباتی»و«وظیفه دولت» مطالبه می‌کنند؟


ما دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان یزد با توجه به رهنمون مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری دانشجو، از شما استاندار محترم جناب آقای میرمحمدی به عنوان عالی ترین مقام استان که در مراسم حضور داشتید استدعا داریم به سوالاتمان پاسخ دهید.

به گزارش یزد رسا، در پی برگزار همایش «دولت پایه» جشن حضور در یزد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد نامه سرگشاده ای را خطاب به استاندار یزد نوشت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

اِنَّما بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ اَهْواءٌ تُتَّبَعُ،وَ اَحْکامٌ تُبْتَدَعُ،یُخالَفُ فیها کِتابُ اللّهِ، وَیَتَوَلّى عَلَیْها رِجالٌ رِجالاً عَلى غَیْرِ دینِ اللّهِ..."

همواره آغاز پیدایش فتنه ها پیروی از هواهای نفسانی و پیدایش قوانین مجهول و بدعت گونه است، قوانینی که با کتاب خدا مخالف است و جمعی بر خلاف دین خدا به حمایت از آن برمی خیزند…

امام علی (ع)– نهج البلاغه خطبه ۵۰

جناب آقای مهندس میر محمدی

استاندار محترم استان یزد

سلام علیکم

در طی این ۳۷ سال که از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ملت ایران می گذرد، نظام جمهوری اسلامی همواره درگیر مسائل و موانعی بوده است که با رهبری مدبرانهی امام خمینی(ره) و جانشین خلف ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) تمام این موانع را پشت سر گذاشته و به دوران درخشش و فروغ  نظام اسلامی رسیده است.

امّا همانطور که همواره چشم طمع جهانخواران به این نظام بوده است در سال ۱۳۸۸و در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و در حالی که ملت شادمان از حضور شکوهمند۴۰میلیونی خود در پای صندوق های رای بودند در سایه بی تدبیری برخی از خواص و توهم تقلب، فتنه ای عمیق و جفایی بزرگ در حق ملت و نظام اسلامی شکل گرفت که به گفته مقام معظم رهبری گناهی بزرگ و غیر قابل اغماض بود که آثار آن همچنان گریبان گیر نظام می باشد.

امّا با تمام این مسائل، حال افرادی پروژه ای را در جهت تطهیر سران فتنه آغاز کرده اند که بخشی از آن را یکشنبه۲۴/۳/۹۴- در سایهی بی توجهی و عدم نظارت مسئولان امر – در شهر دارالعباده یزد و در جشن به ظاهر مردمی "حضور" شاهد بودیم. (جشنی که با استقبال اندک مردم شریف استان رو به رو شد.)

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان یزد با توجه به رهنمون مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری دانشجو، از شما استاندار محترم جناب آقای میرمحمدی به عنوان عالی ترین مقام استان که در مراسم حضور داشتید استدعا داریم به سوالات ذیل پاسخ دهید:

  1. چرا باید در مراسمی که عالی ترین مقام سیاسی استان و مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن حضور دارند، تصاویر سران فتنه به چشم بخورد و هیچ یک از مسئولان عکس العملی نشان ندهند؟ افرادی که گناه و ظلم آنها در حق ملت و نظام قطعی و اثبات شده است و به حکم شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر می باشند. آیا این چشم پوشی از قانون، از مسئولانی که دم از قانون مداری می زنند پذیرفته است؟

۲ . چرا باید یک تریبون رسمی در پیش چشم مسئولان نظام در اختیار حامیان فتنه قرار گیرد و در پوششی که تداعی کننده رنگ و شعار فتنه ی ننگین سال۸۸ می باشد از شخص رئیس جمهور، آزادی سران فتنه را به عنوان شعار انتخاباتی و وظیفه ایشان مطالبه کنند؟

  1. چرا شما و سایر مسئولان تلاش دارید اهم مشکلات کشور را به مسئله تحریم ها گره بزنید در صورتی که به اذعان اکثر کارشناسان در بهترین حالت ممکن درصد قلیلی از مشکلات کشور با رفع تحریم ها مرتفع خواهد شد؟ کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند:"ریشه مشکلات کشور در داخل است" و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را نیز پیرو همین امر ابلاغ فرمودند.
  2. چرا در بحبوحه مسئله هسته ای و جریانات مهم دیگر از جمله تهاجم فرهنگی که امروزه با گسترش روز افزون ماهواره در جامعه در حال گسترش است و لزوم وحدت در جامعه به شدت احساس می شود؛ زبان به بهانه جویی گشوده و مدام مشکلات را به گردن دولت قبل می اندازید؟

این مغایر فرموده رهبری است مبنی بر اینکه تمام دولت ها نقاط ضعف و قوتی داشته و باید مسائل با انصاف ذکر شوند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان یزد اعلام میداریم که موضع بسیج دانشجویی همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده و بنا به احساس وظیفه با تمام وجود در هر نقطه ای که احساس خطر برای نظام جمهوری اسلامی کرده و بوی فتنه انگیزی را احساس کنیم، تمام قد حضور پیدا نموده و از مواضع اصولی و متقن نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

والسلام علی من تبع الهدی.

شورای تبیین مواضع

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.