ID : 22617001
درخواست شهروندان از مسئولین؛

چرا فکری به حال جایگاه سوخت CNG خاتم نمی شود؟!


بر طبق نظر همشهریان ،جایگاه عرضه سوخت گاز هرات به عنوان تنها جایگاه سوخت ‪CNG‬شهرستان قادر به ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و رانندگان نیست.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، با توجه به گسترش خودروهای گازسوز در جامعه ، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان هراتی با مشکل کمبود جایگاه سی ان جی و خرابی پی در پی پمپ‌‌ها دست و پنجه نرم می کنند.

شهرستان خاتم با دارا بودن تنها یک پمپ سی ان جی که مربوط به شهرداری هرات است وظیفه خدمت رسانی و تامین گاز چند هزارخودروی سی ان جی دار شهرستان خاتم و گردشگرانی را دارد که در طول سال گذرشان به این شهرستان می افتد.

تنها پمپ گاز شهرستان خاتم كه در کمربندی این شهر واقع شده است محل تردد خودروهاي مسافران از سرتاسر كشور  و خودروهای همشهریان است و تابستان امسال با ورود مسافران و گردشگران به شهر این جایگاه به طور متمادي در چند ماه اخیر چند بارتعطيل بوده و همين امر باعث شده تا صداي اعتراض رانندگان  و مسافران و علی الخصوص همشهریان هراتی بلند شود.

در کنارتعطیلی مکرر این جایگاه که باعث نارضایتی همشهریان شده است نبود یک سرویس بهداشتی مناسب نیز از مشکلات این جایگاه است.

شهرستان خاتم با جمعیت حدود چهل هزار نفری دارای سه پمپ بنزین و یک جایگاه سوخت  سی ان جی است.

در ابتدای راه اندازی جایگاه سوخت گاز در شهرستان روزنه امیدی برای همشهریان به وجود آمد و کسانی که دارای ماشین های دوگانه سوز بودند و به دلیل ارزان بودن گاز نسبت به بنزین از این جایگاه استقبال کردند. ولی تعطیلی مکرر این جایگاه  نارضایتی را در هموطنان به وجود آورد و در اکثر مواقع همشهریان هراتی باید برای زدن گاز به مرکز استان یا شهرهای مجاور بروند

لازم به ذکر است با توجه به وضعیت شهرستان وگردشگر پذیر بودن آن باید هرچه زودتر مسئولین فکری به حال وضعیت پمپ گاز این شهر کرده تا دیگر شاهد خرابی پی در پی این پمپ گاز  و تعطیلی آن نباشیم.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.