ID : 39967091
با آموزش درست، اقدام سریع و حرفه ای؛

کارشناسان اورژانس یزد ناجی جان کارگر ۲۰ ساله شدند


کارشناس اورژانس یزد با آموزش درست و اقدام سریع و حرفه ای موفق به نجات جان کارگر ۲۰ ساله شدند.

یزدرسا گزارش می دهد، بدنبال اطلاع رخداد حادثه برق گرفتگی در یک واحد گلخانه ای اطراف یزد و امداد خواهی از مرکز پیام اورژانس استان ، همزمان با آموزش اقدمات پایه ی حفظ حیات  توسط کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس ، نزدیکترین کد امدادی به محل حادثه اعزام و کارشناسان این سازمان در مدت زمان ۷ دقیقه پس از امدادخواهی بر بالین بیمارحاضر شدند.

با حضور در صحنه، عوامل امدادی با پیکر بی جان جوان ۲۰ ساله ای مواجه شدند که به گفته ی شاهدان در صحنه پس از برق گرفتگی دچار کاهش سطح هوشیاری شده است .با توجه به اینکه اقدامات پایه ی حفظ حیات با آموزش کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس توسط عوامل در صحنه انجام شده بود ، بلافاصله اقدامات پیشرفته ی حفظ حیات برای بیمار شروع و پس از دریافت ۹ مرتبه شوک قلبی و ۳۰ دقیقه تلاش بی وقفه برای نجات جان مددجو در محل حادثه ، علائم مثبت حیات در بیمار مشاهده و بیمار با دریافت خدمات حمایتی به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شد.

با مشیت الهی، مشاوره تلفنی مناسب و همچنین اقدام سریع و حرفه ای کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی خوشبختانه این کارگر گلخانه پس از تحت نظر بودن چند روزه در بیمارستان و دریافت خدمات حمایتی و تکمیلی با پای خود از بیمارستان ترخیص و به زندگی عادی بازگشت.

خانم مطهره کریمی کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام اورژانس و آقایان علی علی آبادی و حسین وکیلی کارشناسان عملیاتی شرکت کننده در این ماموریت طاقت فرسا بودند.

 احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد ضمن شکرگزاری و عرض تبریک به مددجو و خانواده اش بخاطر نعمت حیات مجدد ، ارائه خدمات تخصصی همکاران اورژانس استان یزد به مردم عزیز را باقیات الصالحات و مایه ی مباهات دانست و از تلاش حرفه ای و مسئولانه کارشناسان اورژانس قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.