ID : 10852712
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در مهریز برگزار شد


به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی مهارت های زندگی توسط کمیته کارگری شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور بالا بردن سطح آگاهی قشر کارگری و رابطین فرهنگی شرکت ها و تعاونی ها در حوزه خانواده یک دوره کارگاه آموزشی مهارت زندگی در دومین روز از دهه مبارک فجر با مشاركت حوزه بسیج کارگری امام جواد (ع) ،اداره تبلیغات اسلامی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهريز با حضور 60 نفر از كارگران و رابطین فرهنگی واحدهای تولیدی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز برگزارگردید.

 

در ابتداء زارع رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز به تشريح  سياست هاي دولت در اين زمينه و تبيين شرح وظايف ونقش واحد امور اجتماعي وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي در بالا بردن سطح آگاهي و نگرش كارگران در جامعه پرداخت.

 

در ادامه نصیری کارشناس مسائل اجتماعی از حوزه بسیج کارگری امام جواد(ع) به تشریح جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و مطالبی را در خصوص چگونگی مقابله با پیامدهای سوء شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برون مرزی و شبکه های اجتماعی سایبری بیان نمود. 

 

در خاتمه حجت الاسلام عسکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز به بیان مطالبی در حوزه روابط اجتماعی و نقش و اهمیت کسب و بکارگیری مهارت های لازم در اداره خانواده پرداخت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.