ID : 20928715

کاشی زمرد بافق بلاتکلیفی کارگران را حل نکند مسئله را جدی تر پیگیری می کنیم


رئیس اداره صنعت معدن وتجارت بافق گفت:هیئت مدیره کارخانه کاشی زمرد بافق فرصت هایی ازمجموعه شهرستان خواستند تا مشکل راحل کنند و اگر درزمان تعیین شده اقدامی صورت نگیرد مجددا در چهارچوب قانون مسائل راپیگیری خواهیم کرد.

 به گزارش یزد رسا، رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان بافق در گفتگو با بافق خبر؛در خصوص تعطیلی کارخانه کاشی و بلاتکلیفی کارگران آن گفت:کارخانه کاشی وسرامیک زمرد بافق ازشهریورماه تعطیل شد بلافاصله با پیگیری هایی که انجام شده مسائل مطرح و درسطح کلان بررسی که مشخص شد متاسفانه عمده مشکل کارخانه کاشی مسائل مربوط به مدیریت آن است و هیئت مدیره فرصت هایی ازمجموعه شهرستان خواستند تا مشکل راحل کنند واگر درزمان تعیین شده اقدامی صورت نگیرد مجددا در چهارچوب قانون مسائل راپیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص میزان فعال بودن شهرک های صنعتی بافق گفت:شرکت های شهرک صنعتی مبارکه وبافق کم وبیش فعال هستند.

رنجبر در پاسخ به این سوال که چقدر توانسته اید در راستای کمک مالی به صنایع گام بردارید اظهار داشت:فرصت های سرمایه گذاری دربافق رابررسی وشناسایی کردیم ودرقالب همایشی به اطلاع مردم خواهیم رسانی خواهیم کرد و دربحث صدور جواز تاسیس برای واحدهای خدماتی و تولیدی درکمترین زمان این کار توسط سازمان متبوع انجام میشود.

این مسئول ادامه داد:یکی از مولفه های تاثیر گذار بر رشد هر جامعه ای پرداختن و توجه به مقوله اقتصادی است که خوشبختانه مشکلات اقتصادی به همت دولت تدبیر و امید و به روشهای علمی در حال مرتفع شدن است و سعی شده در حد منابع در اختیار به واحدهای صنعتی شهرستان کمک شود.

رئیس اداره صنعت و معدن بافق بیان داشت: کارخانه کود بافق مستقر در شهرک صنعتی به دلایل کمبود نقدینگی با مشکلاتی روبرو شده است که امیدواریم با پیگیری های که انجام شده است مرتفع گردد.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.