ID : 18826044
عجایب انتخاباتی!

کاندیدای متخصص بافقی برای جمع آوری رأی «پلاک طلا» توزیع کرد!


یکی از کاندیدای متخصص بافقی برای جمع آوی رای مردم اقدام به توزیع «پلاک طلا» در بین مردم کرد.

به گزارش یزد رسا، بافق خبر نوشت: در یکی از تعزیه خانه های بافق مراسم جشنی طبق روال شب های گذشته برگزار شد و اما بر خلاف همیشه این برنامه بگونه ای برنامه ریزی شده بود تا دو کاندید بومی در آنجا به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

اما شب گذشته مردم با صحنه ای عجیب روبرو شدند، صحنه ای که یکی از کاندیدا با خرید پلاک طلا و توزیع آن بین حاضرین طی قرعه کشی! گویا به نوعی برای رای خود به منت کشی افتاده بود.

با اتفاق رخ داده باید دید واکنش نهادهای نظارتی با اینگونه تبلیغات چگونه خواهد بود؟ این کاندید به کدام بنگاه های اقتصادی وصل است تا توانسته هزینه دهها پلاک طلا را تهیه نماید؟

یکی از ویژگی های نماینده اصلح وصل نبودن آنها به کانون های ثروت و قدرت می باشد که مقام معظم رهبری نماینده دلسوز و مؤمنی را که به کانون های قدرت وصل نباشد، صالح می دانند و می فرمایند: «یک نکته هم البته انتخاب نماینده دلسوز و مؤمن و علاقه مند است. . .

مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون های ثروت و قدرت متصل نباشند؛ کسانی باشند که واقعاً مردم این ها را بخواهند؛ بر طبق وجدانشان، بر طبق دینشان، بر طبق وظایف انقلابی شان عمل کنند.»

بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان کرمانشاه، 24/8/1390.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.