ID : 7981879
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کانون فرهنگی هنری « شهدای گمنام » در صادق آباد افتتاح شد


همزمان با دهه کرامت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) روستای صادق آباد با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، اولین کانون فرهنگی هنری مسجد در روستای صادق آباد با عنوان «شهدای گمنام» با حضور جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دهه کرامت آغاز به کار کرد.
در این آئین افتتاح جواد عادل در جمع بانوان روستای صادق آباد اظهار داشت: بانوان متدین در روستای صادق آباد که بیشتر به خانه داری مشغول هستند، وقت آزاد زیادتری نسبت به بانوان شاغل دارند که می توانند از این فرصت استفاده نموده و با تجمع در مساجد پیرامون مسائل مختلف از قبیل، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نیازهای جامعه، نیازهای جوانان، و ... بحث و تبادل نظر نموده و با همفکری و مشورت راهکارهای مناسبی که قابلیت اجرایی داشته باشد را ارائه نمایند.
عادل ضمن اشاره به اینکه مدیر مسئولی کانون های شهدای گمنام، تسنیم و حضرت علی اصغر(ع) با بانوان است، ابراز داشت: بانوان می توانند با حضور در این کانون و کانون های دیگر در سطح شهرستان سرمنشاء بسیاری از برکات شوند؛ لذا مسئولین کانون ها می توانند از پتانسیل های بالای اعضا بهره مند شوند و با برنامه ریزی منسجم و دقیق از چنین نیروی فعالی در جهت برگزاری برنامه فرهنگی هنری استفاده کنند.
گفتنی است در پایان مراسم توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدیه ای به مناسبت روز دختر، به فاطمه برزگر مدیر مسئول کانون شهدای گمنام و فهیمه برزگر رابط کانون اهداء شد.

انتهای خبر/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.