ID : 35543500
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

کانون پرورش فکری باید کودکان و نوجوانانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با اشاره به ضرورت تلاش مسئولین برای تربیت نسل آینده، گفت: کانون پرورش فکری باید کودکان و نوجوانانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

به گزارش یزدرسا، محمدعلی طالبی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با اشاره به فعالیت‌های شاخص عباسعلی دانافر در زمان تصدی مسئولیت مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، گفت: خدمات و فعالیت‌های دانافر در این مجموعه سبب شد تا در مسیر انتخاب مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد وی به‌عنوان گزینه اصلی مطرح شود.

وی افزود: خوشبختانه در دوران تصدی جناب آخوندی در کسوت سرپرستی کانون پرورش فکری یزد نیز اقدامات خوبی انجام شد و وی اجازه نداد که تا در فاصله زمانی که مدیرکل جدید انتخاب می‌شود فعالیت‌های کانون دچار رکود شود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار یزد تأکید کرد: برای انتخاب مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان یزد گزینه‌های متعددی مطرح شد؛ اما آقای پیغمبری گزینه‌ای بود که در خصوص انتخاب وی اجماع خوبی را در استان شاهد بودیم و همین موجب انتخاب ایشان شد.

طالبی تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید مدیریت کانون پرورش فکری استان شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش این کانون در کشور باشیم. کانون به‌عنوان یک دستگاه دولتی باید کودکان و نوجوانانی در تراز نظام اسلامی تربیت کند.

این مسئول ادامه داد: اگر به فلسفه تشکیل کانون در رژیم گذشته نیز نگاه کنیم هدف آن‌ها این بود که کودکان و نوجوانان را در جهت اهداف و سیاست‌های خود پرورش دهند. اکنون باید به دنبال آن باشیم که کودکان و نوجوانان خروجی از این کانون باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ضعف‌هایی که در کشور درزمینهٔ پرورش نسل آینده داریم را باید شناسایی کنیم. انسان‌های خلاق، توسعه‌گرا، نقاد و پرسش‌گر باید محصول کانون پرورش فکری باشند چراکه این کودکان باید بتوانند برای نیل به آرمان‌های انقلاب منشأ اثر باشند.

وی در پایان تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم نسلی را برای آینده تربیت کنیم که بتواند با اثرگذاری مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کند.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.