ID : 38571121

کاهش ۱۵ درصدی تردد در استان یزد


معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از کاهش ۱۵.۷۱ درصدی تردد در محور‌های استان یزد در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ معتمدی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۱.۵ درصدی و تردد وسایل نقلیه سبک نیز کاهش ۱۶.۴ درصدی داشته است.تردد در محور‌های استان یزد ۱۵ درصد کاهش یافت
 
 وی گفت: در مجموع میزان تردد در محور‌های سطح استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۵.۷۱ درصدی برخوردار بوده است.
 
 معتمدی با اشاره به ورود و خروج وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از مبادی ورودی و خروجی محور‌های استان افزود: میزان ورود وسایل نقلیه به استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۶.۴۹ درصدی مواجه بوده است.
 
 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد همچنین میزان خروج وسایل نقلیه از استان را نیز با کاهش ۱۸.۱۶ درصدی در مدت یاد شده اعلام کرد.
 
 معتمدی اظهار داشت: علی رغم کاهش حجم تردد، میزان متوسط سرعت وسایل نقلیه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱.۵۸ درصدی مواجه بوده است.



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.