ID : 35759784
عضو کارگروه تنظیم بازار یزد خبر داد

کاهش 300 تومانی قیمت نهایی شیر برای مصرف‌کننده


عضو کارگروه تنظیم بازار استان یزد اعلام کرد: طبق آخرین مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت هر کیلو شیر خام درب دامداری دو هزار رو 100 تومان تعیین‌شده است.

محمدحسین بخشایش در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: به دلیل سردرگمی که در خصوص قیمت شیر وجود داشت و بعضاً در مواردی قیمت محصولات لبنی بیش از اندازه افزایش‌یافته بود؛ ازاین‌رو کارگروه تنظیم بازار استان، برای ساماندهی به این وضعیت، قیمت هر کیلو شیر خام درب دامداری را دو هزار و 100 تومان تعیین کرده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت نهایی شیر برای مصرف‌کننده اظهار داشت: قیمت شیر خام درب مغازه برای مصرف‌کننده نیز دو هزار و 400 تومان تعیین‌شده این در حالی است که تا قبل از این مصوبه قیمت شیر برای مصرف‌کننده دو هزار و 700 تومان بوده است.

بخشایش خاطرنشان کرد: این قیمت فعلاً در مقطع زمانی است که هنوز تصمیم‌گیری از سمت تنظیم بازار کشوری انجام‌نشده است و پس از اعلام قیمت شیر از سمت کارگروه تنظیم بازار کشور، صنایع لبنی و دامداران ملزم به رعایت آن هستند.

وی بابیان این‌که افزود: با احتساب این قیمت صنایع لبنی نباید قیمت محصولات خود را افزایش دهند؛ با این‌ وجود کارخانجات لبنی باید منتظر مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باشند تا قیمت‌های مصوب محصولات لبنی به آن‌ها اعلام شود.

انتهای پیام/ق

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.