ID : 39871341
از تاریخ 15 بهمن ماه؛

کدام آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر در یزد اکران می شوند؟


جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اکران 16 فیلم از چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد.

مجید جوادیان زاده در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر دراستان یزد، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، 16 فیلم از این جشنواره در یزد اکران می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اسامی فیلم هایی که در استان اکران می شوند اشاره کرد و افزود: شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی، بیرو، ضد، دسته دختران، هناس، بی رویا، شهرک، درب، لایه های دروغ، بی مادر، برف آخر، نمور و خائن کشی از جمله فیلم هایی است که در استان یزد اکران می شود.

به گفته وی پردیس های سینمایی تک و جام جم شهر یزد از جمعه 15 بهمن الی 22 بهمن در دو سانس ساعت 18 و 20:30 میزبان علاقه مندان خواهند بود.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است، گفت: علیرغم واکسیناسیون عمومی و کاهش مبتلایان به ویروس کرونا اما جشنواره بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‌های سازمان سینمایی کشور برگزار خواهد شد.

جوادیان زاده تاکید کرد: با توجه به سنوات گذشته پیش بینی های ما این است که از فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد لذا تمیهدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.