ID : 39632120
تا به امروز؛

کدام پیک کرونایی فوتی‌ها و مبتلایان بیشتری در یزد بر جای گذاشت؟


با اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، بیشترین آمار فوتی کرونایی در استان مربوط به پیک سوم و بیشترین مبتلایان مربوط به پیک پنجم کرونا است.

ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به بیان گزارشی از آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در هر پنج پیک کرونا پرداخت و گفت: در موج اول کرونا هزار و ۷۰۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند که متاسفانه ۲۳۴ نفر از آنها فوت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه در موج دوم کرونا ۴ هزار و ۹۸۶ بیمار قطعی کرونایی در استان شناسایی شدند، افزود: در این موج نیز ۲۰۶ نفر از بیماران کرونایی در استان یزد دارفانی را وداع گفتند.

وی اظهار داشت: در موج سوم کرونا ۲۱ هزار و ۱۳۹ بیمار کرونایی در استان شناسایی و ۱۰۲۰ نفر از این افراد مبتلا، جان خود را از دست دادند که این میزان، بالاترین تعداد فوتی‌ها را در استان تا کنون به شمار می‌رود.

سلمانی با اشاره به مبتلایان و فوتی‌ها در موج چهارم کرونا در استان یزد، گفت: در این موج ۱۹ هزار و ۷۴۲ بیمار قطعی کرونایی در استان یزد شناسایی شدند که از این تعداد، ۲۵۳ نفر دارفانی را وداع گفتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اضافه کرد: در موج پنجم کرونایی ۴۸ هزار و ۱۹۶ بیمار در استان شناسایی و ۵۱۲ نفر از آنها متاسفانه فوت کردند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.