ID : 16935342

کسب رتبه سوم توسط دانش آموزان بافقی در مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی


سرپرست تیم اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: این مسابقات در رشته های رباتیک، نجوم، اپلیکیشن نویسی اندروید، هوا فضا، زیست شناسی و شیمی به میزبانی پارک علم و فناوری یزد در روزهای 28 و29 آبان ماه در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش یزد رسا، سرپرست تیم اعزامی به مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت:این مسابقات در رشته های رباتیک، نجوم، اپلیکیشن نویسی اندروید، هوا فضا، زیست شناسی و شیمی به میزبانی پارک علم و فناوری یزد در روزهای 28 و29 آبان ماه در دانشگاه یزد برگزار شد.
"نادری زاده "ادامه داد: در این مسابقات دانش آموزان از سراسر کشور در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت پرداختند وشهرستان بافق با 23 تیم در رشته های رباتیک ، جراحی و شیمی بالاترین آمار حضور تیم اعزامی را در این مسابقات بعد ازشهر یزد به خود اختصاص داد.
وی افزود: به لطف خداوند و تلاش دانش آموزان و مسئولین ، تیم رباتیک بافق موفق به کسب رتبه سوم کشوری در مقطع متوسطه دوم گردید و خانم ها راضیه باقری،  ساجده دهستانی و  فرحنازمحمدی در تیم رباتیک مسیریاب موفق به کسب رتبه سوم شدند.
نادری زاده اظهار داشت :در این مسابقات بافق در بین 160تیم شرکت کننده در رشته جراحی و شیمی جزو 10 تیم برتر مسابقات و در رشته رباتیک مسیر یاب در بین 25 تیم شرکت کننده موفق به کسب رتبه سوم و چهارم کشوری شد.
وی با بیان این که دانش آموزان بافقی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند عنوان کرد:یکی از گروه های رباتیک ما دو روز مانده به مسابقات در یک حادثه ربات تیم از بین رفت که با تلاش مجدد توانستند یک ربات کاملا فنی درست و در مسابقه شرکت کنند. وی حمایت مسئولین و خیرین برای پیشرفت دانش آموزان مبتکر و خلاق را خواستار شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش بافق

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.