ID : 27983256
خطیب جمعه نیر:

کسی که خود را بالاتر از رهبری می داند، هیچگاه نمی تواند خادم ملت باشد


امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: کسی که در مقابل رهبری جبهه می گیرد، کسی که خود را بالاتر رهبری و نظام می داند، هیچگاه نمی تواند خادم این ملت و خدمتگذار مردم باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه ملت ایران از آغاز انقلاب تاکنون در هرجایی که نظام به مردم نیاز داشته است، وارد صحنه شده و باعث قوت قلب مسئولان نظام می شود، افزود: مظهر تجلی عشق و علاقه مردم به این نظام در انتخابات های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام محمود دهقانپور، انقلاب را متعلق به مردم دانست و گفت: این انقلاب، نظام و کشور متعلق به مردم است و حضور مردم در صحنه های مردم سالاری از هویت دینی، اسلامی و ایرانی خود دفاع می کنند و به دشمنان و خناسان می فهمانند که ملت ایران ثابت قدم بوده و خواهد بود.

خظیب جمعه نیر با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، اذعان داشت: آنچه بعد از حضور حداکثری در انتخابات باید به آن پرداخت، انتخاب فرد یا افراد اصلح است.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های «اصلح» پرداخت و تصریح کرد: ویژگی اول، اصلی و مهم فرد اصلح باید اعتقادکامل و عملی به اصول انقلاب به ویژه ولایت فقیه باشد؛ کسی که در مقابل رهبری جبهه می گیرد، از کنار نصیحت ها به راحتی می گذرد، کسی که خود را بالاتر از رهبری و نظام می داند، هیچگاه نمی تواند خادم این ملت و خدمتگذار مردم باشد.

دهقانپور ادامه داد: اصلح فردی است که بداند مشکل مردم چیست؟ درد مردم چیست؟ و برای حل و فصل آن برنامه ریزی و عمل کند، امسال رهبر انقلاب اصلی ترین موضوع کشور را اقتصاد می داند، همه کسانی که قرار است وارد صحنه انتخابات شوند باید بگویند که برای اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم چه برنامه ای دارند؟

روز طبیعت، بیان زندگی سیاسی ائمه و سالروز شهادت امام هادی(ع) از دیگر محورهای نمازجمعه نیر بود.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.