ID : 9433640
با نظارت کارشناسان دامپزشکی یزد انجام شد

کشتار بهداشتی 2 هزار و 800 دام در تاسوا و عاشورا در یزد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: تعداد دو هزار و 793 راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان مورد بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی قرار گرفت.

به گزارش یزد رسا، دکتر "محمد رضا صادقپور" در این باره  اظهار کرد: بنا بر تمهیدات پیش بینی شده از سوی اداره کل دامپزشکی استان یزد در این ایام تعداد 26 اکیپ ثابت و سیار همزمان با فعالیت کشتارگاه‏‏های دام در سطح استان به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی از تعداد دو هزار و 793 راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعا و عاشواری حسینی، تصریح کرد: در بازرسی‏‏های صورت گرفته تعداد 45 راس لاشه مورد اصلاح قرار گرفت و همچنین 194 مورد اندرونه خوراکی، ضبط یا اصلاح شد.

صادق‏‏پور ضمن تاکید بر کشتار دام در این ایام در کشتارگاه‎‎ها، نتیجه عملکرد نظارتی کارشناسان دامپزشکی استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را مثبت ارزیابی  و خاطر نشان کرد: در سایه زحمات پرسنل خدوم دامپزشکی و با همکاری مردم فهیم استان موفق شدیم، امنیت غذایی همشهریان را در این ایام به صورت مطلوبی تامین کنیم.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.