ID : 18191179
بسته خبری «یزد رسا»؛

کل بدهی دولتی ها چقدر است؟/ سوابق درخشان کاندیدای یزدی رد صلاحیت شده!/ سبک ازدواج زوج خوش ذوق یزدی


بسته خبری «یزد رسا» حاوی مهم ترین و پر بازدیدترین خبرهای سایت خبری یزد رسا در 24 ساعت گذشته است.

یزدرسا؛

سوابق درخشان کاندیدای یزدی رد صلاحیت شده!
یکی از مسئولین استانی دولت اصلاحات در یزد که به اقدامات غیر قانونی و حمایت از سران فتنه شهره شهر است و کارتل اقتصادی جریان اصلاحات در یزد محسوب می شود با وجود چنین سابقه درخشان! در برابر رد صلاحیت شدنش موضع گیری کرده  و شورای نگهبان را شدیداً متهم کرده است.
در همین رابطه برخی از شنیده های موثق حاکی از آن است که این فرد در پوشش موسسات خیریه تحت تکفل خود دست به تصرف اراضی شهرداری یزد در منطقه صفائیه زده است به صورتی که وی زمین های مربوط به شهرداری که در اسناد و نقشه های مربوطه، از آن به عنوان فضای سبز یاد شده است  تصرف و اقدام به قطعه بندی و فروش! با مبالغ گزافی کرده است که با اندک بررسی می توان از این تخلف بزرگ و تضییع حق بیت المال آگاهی یافت.
در اقدامی مشابه این فرد در پوشش موسسات تحت تکفل خود2 قطعه زمین در کنار موسسه  خود را  تصرف و اقدام به گود برداری کرده است که بر اساس اطلاعات اولیه و برخی از نقشه ها این زمین ها نیز جزء زمین های فضای سبز شهرداری محسوب می شود که به نظر می رسد این فرد در پوشش موسسات آموزشی خود این زمین ها را نیز تصرف کرده و قصد دارد مجتمع آموزشی شخصی خود را گسترش دهد.

سبک ازدواج زوج خوش ذوق یزدی
مراسم ازدواج زوج جوان یزدی با حضور زائران امامزاده شاه رضا (ع) و در جوار مزار سردارشهیدحاج محمد ابراهیم همت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
مصطفی سلمانی زارچی، داماد این مراسم با اشاره به این مطلب  که شهدا درهمه جا ناظر بر اعمال همه هستند گفت : همیشه آرزو داشتم که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدا به خصوص سردار شهید حاج همت برگزار کنم به همین دلیل چنین فضایی را برای نخستین روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردم.

کل بدهی دولتی ها چقدر است؟
نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد گفت: متاسفانه از مجموع 83 دستگاه دولتی استان تنها 42 دستگاه اقدام به ارائه گزارش بدهی و مطالبات خود کرده اند .
سعید نورایمانی رئیس خزانه استان نیز در ادامه گفت: براساس گزارش‌های اعلام شده به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تا پایان 9 ماهه امسال، میزان کل بدهی های نیمی از دستگاه‌های استان بالغ بر دو هزار ميليارد ريال و ميزان مطالبات این دستگاه ها بالغ بر هزار میلیارد ریال بوده است که از میزن بدهی‌های اعلام شده 885 میلیارد ریال مربوط به مطالبات پیمانکاران و مشاوران بوده است.

برداشت بی رویه 13 میلیون متر مکعب آب در بهاباد
عباس اقبال فرماندار بهاباد اعلام کرد: بیش از 90 حلقه چاه کشاورزی دراین شهرستان وجود دارد که متاسفانه به دلیل خشکسالی پی درپی در سالهای گذشته وبرداشت بی رویه که از سفره های زیز زمینی توسط چاه های کشاورزی انجام می شود درسال حدود 13 میلیون متر مکعب اضافه برداشت آب صورت گرفته است.

آقای روحانی! نظام طعمه نیست
حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده با اشاره به سخنان اخیر روحانی اظهار داشت: آقای روحانی کم لطف هستند، متاسفانه ایشان دلباخته احزاب شده اند و تصور می کنند که همه باید از سفره نظام یک لقمه چرب و نرم گیرشان بیاید، ولی آقای روحانی! نظام خوردنی نیست، نظام طعمه نیست.

مبارزه با اراذل و اوباش در یزد هم کلید خورد
فرمانده انتظامي شهرستان يزد از اجراي طرح پاکسازي محلات آلوده و دستگيري 15 نفر از سارقان و موادفروشان حرفه اي خبر داد.
سرهنگ «منوچهرنصيري» در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان و همچنين مقابله با فروشندگان خرد موادمخدر و سارقان حرفه اي، طرح پاکسازي نقاط آلوده با هماهنگي مقامات قضايي، به مرحله اجرا درآمد.
وي، نقاط مورد اجرا در اين طرح را خيابان انقلاب، بلوار نواب و بلوار بسيج شهر يزد بيان کرد و ادامه داد: ماموران پليس روز گذشته در قالب هفت تيم عملياتي اجراي اين طرح را در دستور کار خود قرار دادند.

اتباع بیگانه عامل 40 درصد جرائم خشن
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: در استان یزد 40 درصد جرائم خشن توسط اتباع بیگانه غیر مجاز انجام گرفته است و باید با برخورد قاطع با این مجرمین و همچنین رصد رفتار و عملکرد آنان در شهر های مختلف از تحقق جرائم بیشتر توسط آنان پیشگیری کرد.
قضاوتی خاطرنشان کرد: اقامت مجاز اتباع بیگانه نیز با انجام هرگونه جرم در کشور لغو می گردد و در صورت برخورد با چنین مواردی پس از تحمل کیفر جرائم ارتکابی از خاک کشور جمهوری اسلامی طرد شوند.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.