ID : 29924030
مدیر کمیته امداد تفت:

کمک 20 میلیاردی تفتی‌ها به نیازمندان در سال 95


مدیر کمیته امداد تفت گفت: مردم تفت سال گذشته با اهدای 20 میلیارد و 444میلیون ریال کمک نقدی و کالا به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت؛  محمد حسن وراثی مدیرکمیته امداد شهرستان تفت با ارائه گزارشی، خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در ماه مبارک رمضان سال 95 را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار این  شهرستان با پیروی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در ماه مبارک رمضان، با اهدای کمکهای مادی و معنوی خود به یاری نیازمندان شتافتند، اظهار کرد: نیکوکاران تفتی از ابتدای ماه مبارک رمضان 95 تاکنون بیش از  132 میلیون ریال جهت اطعام و افطاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید فرصت های معنوی این ماه را مغتنم شمرده و در جهت گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه حرکت کرد، افزود: خیران شهرستان تفت بیش از 402 میلیون ریال برای اطعام و افطار محرومان در سال گذشته مساعدت کردند و این در حالی است که این نهاد امسال نیز آماده گستراندن سفره های افطاری و توزیع غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت با مشارکت نیکوکاران بود.

مدیرکمیته امداد شهرستان تفت تصریح کرد: ماه مبارک رمضان سال گذشته شاهد استقبال گسترده نیکوکاران این شهرستان در طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین» بودیم و در این خصوص بیش از دو میلیارد ریال بصورت نقد و کالا توسط حامیان نیک اندیش تفتی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

وراثی خاطر نشان کرد: هم اکنون 900 حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی 135 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طر ح های «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند.

وی افزود: مردم نیک اندیش شهرستان تفت در سال گذشته با اهدای 20 میلیارد و444میلیون ریال کمک نقدی وکالا و حضور و مشارکت فعال در طرحهای مشارکتی این نهاد از جمله زکات، اطعام، کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، نذر قربانی، عقیقه و مفتاح الجنه(دیدار با مددجویان تحت حمایت) زمینه خدمت رسانی بهتر به مددجویان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است: دو هزار و 700 خانوار تحت حمایت با جمعیت چهار هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات مختلف این نهاد در بخش های فرهنگی، حمایت و سلامت خانواده، عمران و ساختمان، اشتغال و خودکفایی بهره مند هستند.

انتهای پیام / م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.