ID : 7912763
فرماندار بهاباد در جمع نمازگزاران جمعه:

گاز در آینده ای نزدیک به بهاباد می رسد/افتتاح 18 پروژه عمرانی در بهاباد در هفته دولت


به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، فرماندار بهاباد در جمع نماز گزاران جمعه از افتتاح «18 طرح عمرانی » با اعتباری بالغ بر 72 میلیاردریال با حضور معاون عمرانی استاندار خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از  بهاباد؛ به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت فرماندار بهاباد در جمع نماز گزاران جمعه از افتتاح 18 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 72 میلیاردریال با حضور معاون عمرانی استاندار خبر داد .

فرماندار بهاباد در سخنانی  با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شخصیت و منش این دو شهید بزرگوار را بهترین الگو و سرمشق برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی خواند و گفت: تقارن هفته دولت با اولین سال فعالیت دولت تدبیر و امید فرصت مناسبی است تا خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم كه صاحبان اصلی این انقلاب هستند تشریح و تبیین شود.

عباس اقبال خاطرنشان كرد: برنامه های بزرگداشت هفته دولت با شعار راهبردی آرامش و امید می تواند موجب شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه گردد.

وی به بحث ماده 180 قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون اقدام جدی در رابطه با پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از شرکت هایی فعال در شهرستان صورت نگرفته بود که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد ازاین پس این شرکت ها مالیات خود را در شهرستان پرداخت کنند تا درآمدی مستمر برای دهیاری ها و شهرداری درجهت ارائه خدمات بهتر به وجود آید.

اقبال همچنین به بحث انتقال آب به بهاباد اشاره کرد و افزود: کار انتقال آب به بهاباد پس از پیگیری های مکرر،انشاا... به زودی مجددا آغاز و در آینده ای نزدیک به پایان می رسد.

فرمانداربهاباد در خصوص مسئله گاز رسانی به شهرستان نیز ابراز داشت :با تعامل و همکاری خوبی که با شورای شهر و نماینده محترم مردم در مجلس شده است لوله های مورد نیاز خریداری تحویل پیمانکار شد که امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد خط انتقال گاز از بافق به شهرستان بهاباد باشیم.

وی در پایان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دولت یازدهم در شهرستان بهاباد را ارائه نمود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.