ID : 26680323

گردهمایی فعالان قرآنی در اردکان برگزار شد +تصاوير


به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی در مهدیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گويا، شعبانعلی قانعی اردکانی، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با اعلام این خبر، گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری موسسات قرآنی این شهرستان،   گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی، با حضور نخبگان قرآنی جلسات ، موسسات و مراکز قرآنی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این گردهمایی که امام جمعه شهرستان اردکان حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر  و رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام حاجی اسماعیلی نیز حضور داشتند ، برنامه های  این اداره برای جلسات قرآنی و فعالیتهای قرآنی مساجد تشریح شد.

شعبانعلی قانعی اردکانی مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این گردهمایی با بیان مطالبی پرامون نقش مساجد در پیشبرد فرهنگ جامعه گفت: اجرای طرح های قرآنی در مساجد  زمینه سازی تحقق اهداف قرآنی در جامعه بوده و  از عباداتی است که قطعا مورد رضایت پروردگار می باشد.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از مربیان و اساتید قرآنی مساجد ، بهره مندی از اخلاق نیکوی قرآنی را لازمه جذب جوانان و نوجوانان به فعالیتهای قرآنی عنوان کرد.

در ادامه این مراسم ، استاد آبایی از اساتید قرآنی استان یزد ،  توصیه هایی در زمینه  انس با  قرآن کریم ارائه کرد و خواستار  توجه بیشتر خانواده ها به ترویج قرآن در بین کودکان و نوجوانان شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.