ID : 37074792
امام جمعه ابرکوه:

گره‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم با تدبیر، پیگیری و مشورت مسئولان رفع می‌شود


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: به لطف خدا ظرفیت کشور به گونه‌ای است، اگر دستان برخی افراد به اموال عمومی و بیت المال قطع شود، جنگ اقتصادی دشمن و تحریم‌های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران اثرچندانی نخواهد داشت.

به گزارش یزدرسا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: لذا گره‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم با تدبیر، پیگیری و مشورت مسئولان رفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: آینده کشور روشن و امیدوار کننده است، باید به مردم امید داد، اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به پس لرزه‌های حمله رزمندگان انصارالله یمن به منابع شرکت نفتی آرامکو عربستان سعودی تصریح کرد: این حمله آنها را مبهوت و سرگردان کرده است. بعد از آنکه آمریکا نتوانست مستقیما انگشت اتهام علیه ایران دراز کند، انگلیس، آلمان و فرانسه را مامور صدور بیانیه‌های مضحک در اتهام‌زنی علیه ایران کرد.

حسینی با بیان اینکه، ۱.۵ سال است آمریکا از برجام خارج شده است، یادآور شد: کشورهای اروپایی مانده در برجام هم برای همسویی با آمریکا نخواستند کاری بکنند، حالا به بهانه حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان، آنها( انگلیس، فرانسه و آلمان) در بیانیه خود، ایران را مسئول این حملات معرفی می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: انگلیس می‌خواهد با اهرم فشار، اتهام و نقض برجام روند مذاکره را برای رسیدن به توافق جدید ایجاد کنند و چشم انداز بقاء برجام را تیره و تار سازد.

حسینی خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند این ملت صبور و مقاوم که سخت‌ترین مراحل تحریم را سپری کرده با عزمی جدی همچون کوهی راسخ با ارشاد رهبر معظم انقلاب به سوی رسیدن به اوج قله در حرکت است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.