ID : 1050623

گزارش خبری کمیته علمی خیمه گاه بافق پیرامون امر به معروف


طرح های اجرا شده جهت احیاء امر به معروف و نهی از منکر توسط کمیته علمی، پژوهشی و آموزشی خیمه گاه بافق در دهه اول محرم جاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بافق ، گزارش خبری کمیته علمی، پژوهشی و آموزشی خیمه گاه بافق پیرامون طرح های اجرا شده جهت ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم ۱۳۹۲ به شرح ذیل اعلام شد:

1- نصب دو بنر مختلف با موضوع امر به معروف و نهی از منکر؛ یکی در میدان چهارده معصوم و دیگری در ابتدای خیابان عدالت.
۲- درج مطالبی در قالب پرسش و پاسخ، خاطرات علما و شهدا پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در سایت های بافق فردا، بافق نیوز و نشریه امین بافق.

کمیته علمی خیمه گاه بافق (1)

۳- قرار گرفتن کلام مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر به عنوان آهنگ پیشواز تلفن همراه جوانان خیمه گاه بافق و دعوت از علاقه مندان از طریق درج خبر آن در سایت بافق فردا.

کمیته علمی خیمه گاه بافق (3)

۴- گرفتن پارچه احیای امر به معروف و نهی از منکر، در جلوی هیأت خیمه گاه در روز عاشورا.
۵- به ۲۰۰۰ نفر، پیامک احیای امر به معروف و نهی از منکر در روز سوم امام حسین(ع) ارسال خواهد شد.
در پایان از مسئولان و متولیان فرهنگی خواستاریم که به این فرایض الهی و دیگر شعائر اسلامی توجه کافی شود و در این راستا اقدامات مؤثر، مستمر و نتیجه بخشی صورت گیرد.
و همچنین از مسئولان ادارات و سازمان های دولتی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بافق خواهانیم که به اهالی و دلسوزان فرهنگ و به طرح های آنان، اهمیت ویژه ای دهند و با حمایت های مادی و معنوی خود، قوّت قلبی برای آنها و مشوق این گونه حرکت های فرهنگی مذهبی و … باشند.
امیدواریم که با همه کمبودها، توانسته باشیم به عنوان یک هیأت مذهبی، به تکلیف خود عمل کنیم.

کمیته علمی، پژوهشی و آموزشی
خیمه گاه بافق




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.