ID : 954305
یک هفته قبل از ورود رئیس جمهور به پاستور؛

گزارش دیدارهای امروز روحانی / تقاضای روحانی از نمایندگان برای ارائه نظرات درباره کابینه تا روز تحلیف


حسن روحانی صبح امروز(یک هفته مانده به مراسم تنفیذ خود) به مانند روزهای گذشته پس از انتخاب خود به عنوان رییس جمهور منتخب ایران در محل اقامتش (مرکز تحقیقات استراترژیک مجمع مجمع تشخیص مصلحت نظام ) میزبان برخی از شخصیت‌های سیاسی بود.

به گزارش یزدرسا، صبح امروز(شنبه) فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی به دیدار رییس جمهور منتخب رفت و در این دیدار به ارایه گزارشی از فعالیت‌های حوزه مربوطه خود و پیشرفت‌های کشور در این زمینه پرداخت.

گفتنی است تاکنون تعدادی زیادی از اعضای دولت دهم با حسن روحانی دیدار داشته و به ارایه گزارشی از وضعیت حوزه کاری‌شان پرداخته‌اند و فریدون عباسی جزء آخرین دولتمردانی است که با حسن روحانی دیدار داشته است.

همچنین صبح امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طیف‌های مختلف حاضر در خانه ملت به دیدار حسن روحانی رفتند.

در این دیدار که بنا به گفته نمایندگان حدود یک ساعت و نیم طول کشید، مسائل مختلفی از جمله اهمیت تعامل دولت و مجلس، معرفی اعضای کابینه، اصلاح قانون بودجه و ... مطرح شد.

غلامرضا تاج‌گردون یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی که در این دیدار حضور داشته به نقل از رئیس جمهور منتخب از تلاش برای معرفی کابینه دولت جدید در روز تحلیف خبر داد.

تقاضای روحانی از نمایندگان برای ارائه نظرات درباره کابینه تا روز تحلیف

کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز 70 نفر از نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: در این جلسه نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص تقویت بنیادهای اقتصادی در کشور مدیریت توقعات و مطالعات مردم پرداختند و موضوع راهکارها برای رفع این موانع و بها دادن به برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب و نیز مطالبات مردم و رعایت حد مرزها و پرهیز از کشاندن دولت به مسائل حاشیه‌ای را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد با یک تحلیل واحد میان مجلس و دولت بسیاری از مشکلات کشور حل و فصل شود و حل این مشکلات نیاز به فرصت و تست دارد و نجات کشور از وضعیت غیرمطلوب با همکاری هر سه قوه و برخورداری از سیاست‌های حمایتی رهبری و با مشارکت مردم شدنی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: ضرورت تعامل عزتمند با دنیا و بها دادن به مسائل معیشتی مردم مورد توجه رئیس‌جمهور منتخب و نمایندگان قرار گرفت و آقای روحانی در این جلسه عنوان کرد که اگر نمایندگان نقطه نظراتی در خصوص کابینه و برنامه‌های دولت داشتند تا روز تحلیف به مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام ارائه کند.

مناببع:ایسنا و فارس




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.