ID : 935429

گزارش یکساله فرهنگی کمیته ی امداد اردکان اعلام شد


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت : در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی در سال 1391 بیش از 3500 نفر آموزش دیدند .

به گزارش یزد رسا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان گفت : بیش از ۳۵۰۰ نفر در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان آموزش دیدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار یزد رسا از اردکان گفت : در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی در سال ۱۳۹۱ بیش از ۳۵۰۰ نفر آموزش دیدند .

علیرضا خلیلی با بیان این مطلب افزود : این آموزشها برای خانواد‌های مددجویان و در قالب آموزش گروهی ، چهره به چهره ، طرح فلاح ، اردوهای خانوادگی ، همایشها و مسابقات و دیگر برنامه ها اجرا شده است .

وی خاطر نشان کرد : در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی کمیته امداد شهرستان اردکان تعداد ۴۶۹ نفر در آموزش گروهی ، ۱۳۱ نفر در همایش ها و مسابقات شرکت داشتند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان افزود : در این شهرستان ۵۱ مورد طرح فلاح نیز برگزار شد که در مجموع ۹۱۱ نفر در این طرح آموزش دیدند . همچنین ۴۳ نفر در اردوهای خانوادگی و ۱۹۱۱ نفر در آموزشهای چهره به چهره شرکت داشتند و ده‌ها مجله مکتوب نیز به مددجویان اهدا شده است .

علیرضا خلیلی با مثبت ارزیابی کردن این آموزشها اظهار داشت : اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بیش از ۳۳ میلیون ریال بوده‌ است و مددجویان در این طرح در زمینه‌های احکام و مسائل اعتقادی ، اجتماعی و فرهنگی ، بهداشت فردی و بهداشت روان آموزش دیدند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت : واحد مشاوره این شهرستان نیز در سال ۱۳۹۱ با برگزاری ۵۰۵ جلسه به ۲۷۲ نفر مراجعه کننده خدمات مشاوره و راهنمایی ارائه نموده است .

وی با بیان اینکه کار فرهنگی زیر بنای خدمات رسانی به مددجویان می‌باشد افزود : واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان هم اکنون ۱۹۷ نفر دانش‌آموز و ۱۰۳ نفر دانشجو را تحت پوشش برنامه ها و فعالیت های خود دارد .   

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.