ID : 20287677
امام جمعه ابرکوه خطاب به کارفرمایان؛

گزینش کارگران بومی ابرکوه کمک به رشد این شهر است


امام جمعه ابرکوه به کارفرمایان توصیه کرد: در راستای پیشرفت شهرستان از کارگران بومی استفاده کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، بیانیه ای به همین منظور صادر کرده وطی آن از کارفرمایان درخواست کرد تا برای واحد های صنعتی خود از کارگران بومی استفاده نمایند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کار و کارگر را همزمان با یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر گرامی میداریم.

بدون شک، نبض اقتصادی کشور در دست کارگران است که با بهره های درونی و توانمندی های خود امید و نشاط را به زندگی مردم اهدا می کنند و جامعه سالم و پویا را رقم میزنند.

این تلاش و جدیت و همیٍّت کار آفرینان و کارگران است که ترجمه عملی «ما میتوانیم» می باشد.

به یقین اقتصاد مقاومتی که حقیقتی درون زا، برون نگر و کشور ساز است بار  پر ثمر اقدام و عمل آن را کارگران بر دوش می کشند و با تقویت زیر ساختمان های اقتصادی کشور، شریان های حیاتی کشور را به جریان می اندازند و رمز توفیق آن، رهین تلاش و خلاقیّت کارگران است که نیروی محرکه در چرخه اقتصاد و خدمات کشور هستند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات کارگران، سال 95 را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، سر آغاز رُشد و شکوفایی و بالندگی شهرستان ابرکوه در زمینه اشتغال و کار می دانم؛ بدیهی است به کارفرمایان محترمی که کارخانجاتشان فعال شده و می شود، توصیه شده است ترجیحآ در گزینش نیرو از افراد بومی استفاده کنند که دقیقآ به نفع آنها و شهرستان خواهد بود.                               

والحمدالله رب العالمین
سید ابراهیم حسینی
امام جمعه ابرکوه

انتهای پیام/ م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.