ID : 27607706
یاداشت/هاشم تقدسی

گلابی تلخ نفوذ؛ میوه برجام


امروز دشمن به بهانه اجرای برجام به دنبال نفوذ در استقلال سیاسی کشور، تاثیرگذاری در تصمیم مردم و کاتالیزه کردن آراء انتخاباتی به نفع جریانی خاص و غربگرا است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه؛ سال1395 با همه  فرازهای کم و فرودهای بسیارش در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در حال اتمام است و ملت ایران شاهد حوادث، اتفاقات و اقدامات مثبت کم و منفی زیادی بودند. اما اگر قرار باشد یکی از مهمترین اقدامات سیاسی که انجام و عدم انجام آن در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار و مورد بحث جناح های کشور بوده را بررسی کنیم، می توان «برجام» را نام برد.

توافقی مبهم با نقاط  ضعف بسیار که اگرچه منافعی بر روی کاغذ برای کشور به همراه داشت اما در ازای داده های نقد ایران،  آن منافع نسیه نه تنها چنگی به دل نمی زند بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری استمرار اجرای آن با این شیوه ی یک طرفه، تنها  در دو واژه قابل جمع است و آن واژه چیزی نیست جز «خسارت محض».

اما چرا حقیر، سمت و سوی مطلب را به سمت این توافق نامۀ پر رمز و راز بردم؟

پاسخ در آثار و اهداف دشمن از شروع و ادامه این توافق است و آن چیزی نبود جز هموار سازی مسیر بیگانگان برای نفوذ در ارکان و مراکز تصمیم ساز نظام توسط دشمن و آن هم نفوذی بسیار خزنده.

شاید پرسیده شود کدام نفوذ؟

پاسخ این سوال را با نزدیک شدن به انتخابات خواهید دید. چرا که امروز دشمن به بهانه اجرای برجام به دنبال نفوذ در استقلال سیاسی کشور و تاثیرگذاری در تصمیم مردم و کاتالیزه کردن آراء انتخاباتی به نفع جریانی خاص و غربگرا است.

با کمی دقت متوجه این روند نمایشی خواهیم شد که احتمالا در آستانه انتخابات شاهد گشایش های هدف دار در امور کشور از جمله رفع موقت تحریم های بانکی، حمل و نقل هوایی و سفرهای نمایشی دو طرفه با محتوای اقتصادی.... باشیم تا با استفاده از ابزار برجام، استقلال سیاسی کشور و انتخاب  مستقل مردم را دچار تاثیر پذیری، آن هم از نوع دلخواه دشمن نموده و این یعنی نفوذی خزنده که عده ای خوشبین و ساده لوح از دیدن آن یا عاجزند  و یا خرسند و راضی.

لذا به سادگی تمام به انتخاب مردم سمت سویی می دهند که منافع خودشان را در دراز مدت تامین کند و افرادی در راس قدرت جای بگیرند که مانند موریانه ها پایه و اصول انقلاب اسلامی را جویده و آن را از درون تباه سازند. افرادی که با خود کم بینی و تنبلی سیاسی اقتصادی فرهنگی تنها به شعار بسنده نموده و مشکلات مردم را به گردن خود خداوند و یا دولت قبلی بیندازند و انسان را به یاد جمله منسوب به هیتلر می اندازند که گفت: "مردم دروغ های کوچک را سخت اما دروغ های بزرگ را راحت تر باور می کنند" و ما امروز شاهد جملات عجیبی هستیم که در برابر انکار نظریه کارشناسان خبره و چشمان بیدار مردم مدعی است به تمام وعده های خود عمل نموده و کمترین شرمندگی را در خود احساس نمی کنند.

ان شاءالله که ملت با هوشیاری همیشگی ثابت کنند که از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهند شد و افرادی را بر مسند حکومت بنشانند که فارغ از اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی، طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند و درد مستضعفان را درک کنند.      

والسلام علی من اتبع الهدی                                                                                                                                                               هاشم تقدسی
اسفند ماه 1395

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.