ID : 34927972
غیبت مسئولین ورزشی در «همایش زورخانه‌ای بخش بهمن» داد ورزشکاران را درآورد

گلایه‌ هیئت پهلوانی بخش بهمن از بی توجهی های ناتمام!


مسئولین ورزشی استان و شهرستان ابرکوه، با عدم حضور خود در همایش بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای بخش بهمن، باوجودی که به طرق مختلف دعوت‌شده بودند، یک‌بار دیگر بی‌توجهی خود را به این ورزش ثابت کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه؛ ورزش ابرکوه یکی از حوزه‌ای است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با جوانان و نوجوانان شهرستان دارد، که متأسفانه فعالین این بخش با مشکلات ریزودرشت زیادی برای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مشکلات حوزه ورزش زورخانه‌ای و هیئت پهلوانی بخش بهمن است که مورد بی‌توجهی و سنگ‌اندازی‌های مسئولین استانی و شهرستانی قرارگرفته است، ازجمله موضوعاتی است که حدود یک سال پیش تاکنون به دغدغه جوانان علاقه‌مند به ورزش افزوده‌شده است.

سید حسین حسینی دوست رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای بخش بهمن، بارها و بارها نسبت به این وضعیت از مسئولین مربوطه گلایه کرد، ولی متأسفانه هیچ‌کس برای شنیدن آن تمرکز نگرفت تا صدای وی را بشنود.

حسینی دوست در «همایش بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای بخش بهمن» که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی برگزارشده بود، اظهار کرد : جای بسی تأسف و گلایه است که با توجه به اینکه از چند روز قبل از مسئولین ورزش و هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان، استان و بخش بهمن، به‌صورت کتبی، تلفنی و پیامکی جهت حضور در این همایش در پارک مهتاب مهردشت، دعوت به عمل آمد ولی هیچ‌کدام حاضر به شرکت در آن نشدند و حتی زحمت ارسال یک پیامک عذرخواهی از مردم بخش بهمن را به خودشان ندادند.

وی گفت : درحالی‌که هم‌زمان در این شب مراسمی با جمعیت اندک دریکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و مسئولین هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای و مدیرکل ورزش استان یزد در آن حضور به هم می‌رسانند.

مسئول کانون بسیج شهرستان ابرکوه، تأکید کرد : دلیل بی‌توجهی مسئولین به مراسم بخش بهمن با حضور ۳۰۰ ورزشکار و بیش از هزار دوستدار ورزش زورخانه‌ای چیست؟! که حتی معاون، کارکنان یا نماینده‌ای از طرف هیئت و یا اداره کل استان حاضر به شرکت در آن نشدند.

حسینی دوست تصریح کرد : مگر ما چکار کرده‌ایم؟ به نظر شما خیانت کرده‌ایم؟ مشاهده این‌گونه رفتارها توهین به ورزشکاران بخش است. ما که پول و یا هرگونه کمک دیگری نخواستیم، فقط و فقط حضور در مراسم... ای‌داد....

وی خاطرنشان کرد : ده سال پیش در بخش بهمن فضایی به نام زورخانه وجود نداشت و امروز بیش از 2 هزار و 500 مترمربع فضای زورخانه (ورزشی) در قالب هفت زورخانه، به همت خیّرین و تلاش تعدادی از افراد عادی جامعه وجود دارد، که تعداد هزار نفر ورزشکار زورخانه‌ای در آنها فعال هستند.

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.