ID : 30572624

گلایه قوی‌ترین مرد خاتم از مسئولان ورزش شهرستان


قویترین مرد خاتم گفت: به دلیل عدم پیشتیبانی و حمایت از ورزشکاران، دیگر در هیچ مسابقه ای به عنوان شهرستان خاتم شرکت نمی کنم.

به گزارش یزدرسا، مسعود زینی وند قهرمان قویترین مردان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم؛ با انتقاد از عدم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان گفت: چندین مقام قهرمانی استانی و کشوری در کارنامه دارم، ولی مسئولان ورزش خاتم  از حمایت مالی یا معنوی دریغ می کنند.

وی افزود: حدود چهار سال در شهرستان ساکن هستم و در مسابقات ورزشی استان و کشور به نام خاتم شرکت می کنم و تاکنون موفق به کسب مدالهای مختلف در مسابقات شده ام که آخرین مدالم کسب مقام سوم کشوری در مسابقات کشتی است.

زینی وند اذعان کرد: در ایام نوروز 96 در مسابقات قویترین مردان خاتم که در محل سرچشمه هرات برگزار شد به عنوان نفر اول انتخاب و قرار شد یک سکه تمام بهار آزادی به بنده اهدا شود ولی متاسفانه با گذشت شش ماه از پایان مسابقات هنوز خبری از جوایز نیست.

وی ابراز کرد: قبل از شروع مسابقات اعلام کردند که جایزه نف اول سکه بهار آزادی است و حتی در هنگام تحویل لوح تقدیر در پایان مسابقات نیز توسط مجری برنامه این جایزه عنوان شد

قویترین مرد خاتم درپایان با گلایه از برگزار کنندگان مسابقات در شهرستان خاتم، گفت: به دلیل عدم پیشتیبانی و حمایت از ورزشکاران، دیگر در هیچ مسابقه ای به عنوان شهرستان خاتم شرکت نمی کنم.

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.