ID : 29854738

گلایه های خواننده یزدی از بی توجهی مسئولین به هنرمندان


خواننده یزدی گفت: مسئولین استان تا بحال حمایتی نکرده اند در صورتیکه اگر یک خواننده از شهری دیگر برای اجرای موسیقی به یزد بیایید مورد استقبال قرار می‌گیرد.

به گزارش یزدرسا، مهدی مضطرزاده در سال 1355 در محله گازرگاه یزد چشم به جهان هستی باز کرد. وی در خانواده ای رشد کرد که استعداد وافری در زمینه شعر و خوشنویسی داشتند. علاقه به خواندن در همان دوران تحصیلات ابتدایی در وی به وجود آمد.

این خواننده در مصاحبه ای با خبرنگار یزدهنر گفت: از سال 1367 بصورت رسمی فعالیت موسیقی من آغاز شد و در زمینه خوانندگی شروع به کار کردم و آن زمان من در بسیج دانش آموزی، خواننده گروه سرود بودم و فعالیت های موسیقایی داشتم.

وی ادامه داد: در دوران دانشگاه با تشکیل گروه موسیقی کُر، و اجرا در آن، توانستم جایگاه خوبی را برای خودم تثبیت کنم.

مضطرزاده بیان داشت: در برهه ای از زمان به علت شرایط نا متعادل مالی مجبور شدم تا از موسیقی دور بمانم اما این شرایط باعث دلسردی من از این هنر نشد و خوشبختانه در سال1389 دوباره به عرصه موسیقی ورود پیدا کردم.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 اثر را خوانندگی کردم که بیش از 20 کار من به صورت رسمی منتشر شده است که بنده اعتراف می‌کنم که همه آن‌ها ایده آل نبوده چراکه بلافاصله بعد از برگشت من به موسیقی آن آثار را اجرا کردم اما با این وجود بسیاری از آهنگ های من، خداراشکر از طرف مردم مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

مردم به هنرمندان بومی اعتماد کنند

این خواننده یزدی عنوان کرد: در تلاشم که با بهره‌گیری از اساتید موسیقی کشور و پشتکار خودم پیشرفت روزافزونی در این عرصه داشته باشم. نکته قابل توجه این که هنوز حمایت کننده مالی برای من پیدا نشده و دلیل آن عدم اعتماد کامل به هنرمندان یزدی است که امیدوارم مردم با حمایت از هنرمندان بومی خود ضمن کمک به پیشرفت هنرمندان، باعث ایجاد روحیه مضاعف در آن‌ها شوند.

وی از دفتر آرزوهای خود، سخن به میان آورد:من یک دفتری دارم که آن را «دفتر آرزوها» نامگذاری کرده ام. سال ها پیش یکی از آرزوهای خودم را که برگزاری و اجرای موسیقی زنده در روز تولدم برای مردم شهرم بود را در آن یادداشت کرده ام که خوشبختانه امسال با تاخیر چندروزه به این آرزو دست یافتم.

این هنرمند بیان کرد: با همکاری امیر احمدی که از هنرمندان خوب شهر یزد هست، گروه موسیقی «آرنا بند» را تشکیل دادم و ماه ها برای اجرای زنده با این گروه به تمرین پرداختیم که خوشبختانه توانستیم اجرای موفقی را هم داشته باشیم.

کسی از ما حمایت نکرد

وی ادامه داد: هیچ کس از ما هیچ گونه حمایتی تاکنون نکرده است در صورتیکه اگر یک خواننده از شهری دیگر برای اجرای موسیقی به یزد می‌آمد مورد استقبال زیادی از طرف مردم قرار می‌گرفت و واقعا از مسئولین ارشد استان گله‌مندم که چرا هنر یزد را به سایر نقاط کشور صادر نمی‌کنند و چرا به هنرمندان یزدی این فرصت را نمی‎‌دهند تا توانایی خود را نشان دهند.

هنرمند یزدی در خصوص اجرا در شبکه های تلویزیونی گفت: خوشبختانه افتخار این را داشتم تا با اجراهای متعددی از شبکه استانی یزد و دیگر شبکه های تلویزیونی ایران، مقابل چشمان هزاران بیننده اجرا کنم.

وی در پایان اظهار داشت: از مردم شهرم ممنونم که با استقبال از کارهای من، حتی در فضای مجازی، موجب دلگرمی من و همچنین هنرمندان یزدی می‌شوند.

 

انتهای پیام/ا.م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.