ID : 21469661

گلایه های یک زمین خوار!


تملک زمین کوره های آجرپزی در یزد و تغییر کاربری آن ها از پارک به منطقه مسکونی دغدغه خیلی ها شده است.

به گزارش یزد رسا، عصر فرهنگ نوشت: کوره های آجرپزی با آلودگی های فراوان ریه های یزد را اذیت می کرد. نتیجتاً مسئولان به این نتیجه رسیدند بهتر است آن ها را به خارج از شهر برده و برای جبران مافات زمین این کوره ها و عرصه های آن را تبدیل به پارک و فضای سبز کنند.
البته این تصمیم تا قبل از این بود که عزیزکرده ها بخواهند این زمین ها را تبدیل به برج بکنند. با انتشار خبر تبدیل پارک ها به شهرک های مسکونی صدای خیلی ها درآمد. با این سر و صداها برج سازان عزیز پیامی به هادِرباش ارسال کرده و وی را از نگرانی رهانیدند که برای اطلاع و آسودگی خاطر همشهریان این پیام عینا در ادامه درج می شود:
« آقاجان پارک و فضای سبز کدام است؟ تقصیر ماست که دلمان به حال مردم می سوزد. بد است به جای اینکه فضای شهر با درخت های بد قواره و ناهماهنگ دچار آلودگی بصری شود و یا صدای جیغ و فریاد کودکانی که در پارک ها با بازی خودشان آسایش مردم را صلب می کنند، چهار نفر خانه دار بشوند؟
آن مرد که با طرح مزخرف مسکن مهر مردم را خانه دار و بازار ما را کساد می کرد که رفته، حالا شما نمی گذارید ما کار کنیم؟اصلا ما به جهنم! مردم چه گناهی دارند؟ بگذارید برای آن ها خانه بسازیم. این هم که می گوئید منطقه آب و برق و گاز و تلفن ندارد هم مشکل ما نیست. هم زمین تملک کنیم، هم بسازیم، هم بفروشیم، هم پولش را خرج کنیم و هم زیر ساخت برای خانه ها ایجاد کنیم؟ مگر یک آدم چقدر ظرفیت دارد؟ بقیه کارها را مسئولین انجام دهند.
آخر چرا انقدر با رفاه مردم مشکل دارید؟ حالا در کنارش چهار نفر مثل ما هم به نان و نوایی برسند چه می شوند؟ اصلا باید همان مدیر دولتی می شدیم(یا می ماندیم!!) تا بدون زحمت هر ماه به اندازه پول چند خانه حقوق گیرمان می آمد!
اصلا به شما ها چه؟! مگر محیط زیست و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری نیست؟ شما چرا انقدر دلواپس هستید؟ کمی هم دل آرام باشید!»
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.