ID : 8771602
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

گلزار شهدای ابرکوه عطر افشانی شد +تصاویر


عصر امروز پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه در گلزار شهدا جمع شده تا با آرمان‌های آن یاران سفر کرده تجدید پیمان کنند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، عصر امروز فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل به همراه رسولی فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، خانواده معظم شهداء و ایثارگران گلزار شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان را مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران دانست.
حسینی اضافه کرد: شهدا با نثار جان و مال خود امنیت و اقتدار را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند و چون از هستی خود در راه خدا گذشتند از جایگاه مهمی در نزد باری‌تعالی برخوردارند.
وی تصریح کرد: تامین امنیت مردم در جامعه برعهده نیروی انتظامی است و با تقدیم شهدای گرانقدر در راه تامین امنیت توانسته اند اقتدار ایران را به رخ بدخواهان و متجاوزان بکشند.
امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: اقتدار امروز نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی از مردم ناشی می‌شود و نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم در تامین امنیت آنان تلاش می‌کند و با حفظ هوشیاری و آمادگی خود تمام نقشه دشمنان در داخل ایران و در مرزها را خنثی می‌کند.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.