ID : 982005
به مناسبت هفته دولت؛

گلزار شهدای تفت غبارروبی شد +تصاویر


همزمان با هفته دولت، مسئولان و مديران شهرستان تفت با حضور در گلزار شهداي مركزی این شهرستان، ضمن غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهيدان، به مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از تفت، صبح پنجشنبه و همزمان با هفته دولت، فرماندار تفت به همراه معاون و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی با حضور در گلزار شهدای تفت به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

فرماندار تفت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار یزد رسا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با بذل جان شمار کثیری از بزرگ مردان این آب و خاک به دست آمده و لازم است راه این شهدا ادامه داشته باشد.

"ابوالقاسم دهقان"  با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان مظلوم رجایی و باهنر، به نحوه خدمت رسانی این دو شهید بزرگوار در قالب دولت پرداخت و گفت: ساده زیستی، خدمت بی منت، تبعیت بی چون و چرا از ولایت، درک محرومان و مستضعفان جامعه و … تنها نشانه هایی از خدمت این بزرگان در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار برای همیشه تاریخ در اذهان مردم ایران باقی خواهد ماند، افزود: باید همه مردم و مسئولان با تاسی از شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

IMG_2346 IMG_2348 IMG_2349 IMG_2350 IMG_2354 IMG_2355 IMG_2361 IMG_2365 IMG_2366 IMG_2370 IMG_2374




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.